Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1373 ggr
paronskrutten
0

Trevligaste kommentaren..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.. du fått om din hund?

Idag var jag ute med en kompis och vovven min, och så mötte vi en kvinna med två hundar som tyckte att han är den vackraste hund hon sett, och att vi skulle avla vidare på hans utseende ^^

Helena

AnneN
0

Det trevligaste jag fått höra om Velvet är från gamla tanter i stan, de brukar komma fram och säga att de egentligen är hundrädda men att de tycker att hon ser så snäll och klokut och att det syns i hennes ögon att hon är en mycket klok hund *ler stolt*

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SaraC
0

Får ofta höra att han är så fin/vacker/söt. Och det är ju kul Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Craz-y
0

jag har fått höra att min ena hund är den unikast charmigaste hund man någonsin har sett :)

(Jag har också fått höra att han är jätte ful)

http://hundar.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=ed36ac57-5665-426d-be0b-f37f57f6fef1

Zvintos
0

Vi har fått höra ett flertal gånger att han är väldigt vacker, samt att han är jättesnäll.

Johanna
0

hmm, det är nog att Roxie är väldigt vacker! :) o att hon e ball (mest killar som säger detCool

den lilla tycker ju alla är SUPERSÖÖÖT!, så det kan man kanske inte räkna in ännu

botakt
0

ja det är nog att hon är så go och glad och lekfull! Och att hon är så fin..

hon är e nstorpudel

Craz-y
0

Jag har fått höra att min Raya är vacker och lite galen Flört

http://hundar.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=30b9e03d-dd1e-4317-aafe-98890d005333

Yessica
0

Jaa, jag har fått höra att båda mina hundar är så fiina och snälla :D Hihi. Sen så har jag fått mycket fina kritiker från utställningar på Pippi, och den senaste domaren sa att jag hade en väldigt trevlig tik som rör sig MYCKET bra! :D Alltid kul att höra glada saker om ens hundar.

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

pippa__
0

Inte min hund, men brukar få höra att han är väldigt väldresserad och lyhörd.

Folk säger ofta att han ser väldigt snäll ut också.

*Bild på Wesley*

Cerrolyn
0

"Det är ju F*N att han är krypt, då han är så j*la snygg" Detta sa en gammal golden-utställnings-domare som stoppade oss en gång när vi var på propmenad.

**MVH Cerrolyn

[lottaeriksson]
0

Det mest positiva jag fått höra om Tarox är att "Alla kamphundar borde vara lika snäll som honom, för då skulle dom inte ha så dåligt rykte" Och det kom ifrån en gammal 90-årig tant som inte har några hunderfarenheter alls Flört Så på det sättet ser jag det som den trevligaste kommentaren jag fått. Men sen får jag även höra att han är så "otroligt ståtlig", "vacker" och "att han är så fint tecknad" Glad 

Och sen fick jag höra att en av mina småkusiner hade försvarat Tarox emot en tjej på dagis.

Tjejen: Din kusin har en sån där farlig mördarhund
Min kusin: Näe, Tajos är ingen möjdarhund, han är faktiskt en pusshund!

Flört Haha

Johanna
0

#11 haha… o det där stämmer ju så bra :) mina hundar är oxå pusshundar… vilken go unge!

[lottaeriksson]
0

#12 Jo, haha! Jag fick mig ett riktigt gott skratt då hennes mamma berättade det Flört