Diskborste...
En helt vanlig diskborste kan vara hur rolig som helst för en liten valp… roligare än alla andra leksaker.
Love, vår lilla valp på 3månader och 6 dagar, hade värsta lekutspelet när han fick en helt egen diskborste av matte igår. Han for som en tok över golvet och attakerade denna diskborste, bar runt på den och tuggade glatt på stråna lite då och då.
Väldigt glad och exalterad sprang han och hoppade på den, det såg ut som om det var det roligaste som fanns inom leksaksväg… lagom billig också tyckte matte, eftersom den bara kostade 5kr.
//Lillmatte
haha kan se det, och visst finns det billiga leksaker till dem, det gör det än i dag till snodd som är 6 år:-)))
Hm, det roligaste min lilla valp Bella vet är att bita matte i händerna och fötterna med sina sylvassa små gaddar. Även fast vi snart drunknar i diverse leksaker här hemma så är det inget som är roligare än det,suck!
" Jag tyar icke längre!!" 
Ps: Men jag älskar henne såklart lika myket för det, men längtar tills hon lärt sig att matte inte uppskattar den typen av lek!
Jag ska genast köpa hem en diskborste och kolla om det intresserar lilla fröken bitvarg!
#4 Blev faktiskt tipsad igår om att stoppa prasslande tidningspapper i en gammal strumpa och knyta till… eller ett toarör med godis i mitten så att de får jobba lite för det med att dra ut tudningspappert.
Sen så har jag surrat ihop 4 ben med natursnöre och det är mycket roligare att tugga på än bara ett ben… för de där snörena är roliga. Snörena, de ska tuggas bort, men det tar ju lite tid för en liten valp ju.