Dalmatiner
Hej har ju skrivigt om vår gamla dalmatiner aramis tidigare ,han är ju 14 vårar gammal och kan inte sköta sin avföring riktigt ,så det händer lite olyckor då och då ,men då han fick en inflammation i en muskel så behandlas han med läkemedlet Norocarp ,och under dom två veckorna så kunde han känna när det var tid att bajsa och gjorde ingen ting inne ,och när läkemedlet har gått ur kroppen .så bajsar han inne igen , har någon här haft samma erfarenheter ?( har ringt vetrenären skall få svar i dag )
veten har ringt han sa att det kan vara en nerv som ligger i kläm i ryggen så när man behandlar med antiinflammatoriska medel så går svullnaden ner och nerven blir inte blockerad under behandlings perioden ,men kan vara en hel drös andra förklaringar ,men "nerv i kläm teorin" är en av dom som jag tror på .
Hoppas hunden blir bättre. Jag funderar själv på dalmatiner faktiskt. Är du nöjd med rasen?

JAAAAA
!!!
Mer dalmatinerägare är alltid bra!
Lycka till med gamla hunden, hoppas han hämtar sig en gång till!
Åh vad kul med fler dalmatinerägare! Vi får starta ett eget gäng =)

#5 Skrev än en gång med systers nick haha glömde logga ut dej syster yster ;)
#6 Tänk om din syster själv skulle lära sig att logga ut
Hihihi
Tycker dalmatiner är jätte fina. En kompis till mig hade en dalmatin. Underbar hund. Hon hade eget busskort och kunde en hel massa trix, bla, kissa på komando och slicka sig om nosen när man frågade om hon va godissugen! Hon va jätte lätt lärd, men dobberman jag hade då verkade nästan korkad vid sidan av henne.
Häftig kombination med Boxer/Dalmatin
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus