Sheltie-valp! :)
Hejsan!
Min kompis hämtade hem sin Sheltie-valp för några veckor sen. Han har nu hunnit bli 11 veckor gammal. Jag träffade honom igår å passade på att fota som tusan - här kommer några bilder på sötisen :)
Namnet är Chivas…

…

…

…

…

…

Vilken gulleplutt! =) Vart kommer han ifrån?
Jättesöt!! :)
Åhhh! Shit vad söt! =D
#6 Det ska jag hälsa matte! :)
Han kommer ifrån Sunny-Hill's.
Tack för era kommentarer :)

Som jag skrev inne på sheltie, helt undeerbar! :)
dom är ju så så söta så man smääälter ju direkt:-)

Vilken sötis =)
Idag har jag träffat Chivas igen å fotat honom massor såklart! Bilder kommer dock inte riktigt än. Så ni får längta lite till ;)
neeej xD
nawwww 
Aaaw så söt.. ^_^
Han är så himla söt 
Aaaww, vad sööt. =) Själv har jag 5 stycken små sådana yrväder hemma just nu, men dom är lite mindre än så länge. =P
#25 Ja, han är urgullig! Vi (jag å matte Maria) kan inte fatta att de ska bli en sheltie av det där :D
Ja, du har ju det! Måste va urmysigt :)
#26 Absolut. =) Det känns jobbigt att lämna dom i hela 3 dagar nu.. (ska till stockholm)
#27 Oj, fy tusan. Länge de du! :S Men du klarar det ska du se :)
Haha jodu, det känns som tre veckor för mig och då har jag inte ens kommit iväg ännu. Åker klockan 16.00 =(
Men gud så söt hårboll:D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#29 Hmm.. Ska skicka styrkekramar till dej :D
#30 Tack eller nåt, hihi, va säger man när det inte är min vovve ^^
haha.. vems är de då?:)
Det är min kompis valpis :) Idag har dom haft honom i 5 veckor. Hon på sista bilden är Matte Maria, hihi.
ahaa.. ja men han var riktigt söt ändå;)

naaaaw, super sööt !!
gud jag blir avundsjuk! har velat ha en sheltie hur länge som helst nu och tjatar på mamma om att jag ska ha en lite söt sheltie.hon vet exakt hur en sheltie behöver vårdas och så för hon har haft två stycken för ungefär 10år sen. men gud vad söt hund.
#36 Hoppas du lyckas övertala mamma då! :) Tack.
Sötis! :D
hihih, han är ju bara föör söt!! ;D

Så himla gullig!
Tackar ^^
Vad söt han är. =)
#48 Visst är han. Riktigt snygg!
Jag kommer träffa hans bror om några veckor, en sobelkille utan bläs. Ska försöka fota honom också :)

Vilken snygging :)