Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 567 ggr
thessan3
0

varför får inte nya medlemmar några svar ?

har ställt en fråga 2 gånger men inte fått ett enda svar , varför ?

Dama
0

Beror nog på frågan man skriver kan jag tänka mig .Din frågar är ej lätt att svara på så mitt svar på den blev lite konstigt svårt att förklara när man ej vet hur hemsituationen ser ut

bejtedejte
0

Jag håller med, jag har också läst din fråga, men känner att jag inte har något bra svar att komma med, därför har jag inte svarat.

Iofs, hade det varit min hund hade jag först kollat om det var så att hunden ville visa dominans mot barnen. Om de inte får ta hennes leksaker etc. Eller om hon helt enkelt bara tycker att de är jobbiga/obehagliga. Utan att veta det är det svårt att komma med tips. :/

kemikal
0

precis, jag känner mig inte heller riktigt kvalificerad att svara…

Therese_Melberg
0

håller med föregående…

Zebben
0

Jag läste detta efter att jag svarat i din tråd " behöver hjälp!"

Har har jättestrul med datorn så jag har knappt varit inne. Men jag kan tänka mig att, som de skriver ovan, om man inte riktigt känner att man kan hjälpa, så skriver man inget alls. Så Du ska nog inte ta illa upp!

KerstinP
0

Jag har varit inne och tittat på din fråga och sett att många har svarat nu så jag hoppas du har fått lite vägledning.

Faxlin
0

Självklart vill vi att alla ska få svar på sina frågor. Men ibland dyker den mänskliga faktorn upp. Jag har inte arit inne på ett par dagar här på hundar till exempel, och således missat dina frågor. Sedan är det som de andra säger, vissa saker är svårare att svara på. Och vissa saker kan man behöva tänka igenom riktigt innan man svarar på för att det inte alltid finns självklara svar till en fråga.
Det är inte alls så att vi gör skillnad på nya och gamla medlemmar här inne. Skulle aldrig falla oss in, här är alla lika mycket värda och jag hoppas att du i framtiden kommer känna det också.
Mvh ÅsaF medarbetare

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars