Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 714 ggr
MonicaLagerquist
0

Nu är den hemska dagen här.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klockan 15.00 idag ska vi fara in till stan och avliva våra två hundar.Den ena blev akut sämre igår och den andra har varit halvdålig ett tag.Har nu ringt runt till våra barn och berättat det för dom.Jimbo är född 1994 och Musse är född året efter.Nu ska jag bara försöka att få tsag på deras respektive uppfödare som vi tyvärr förlorat kontakten med.

Stolt ägare till tre La permer

spikes
0

vad jobbigt tröste kramar från mig och snodd!

emsems
0

*Kramar om*

[Vargnatt-]
0

Vad jobbigt :( Massa kramar från mig och aramis

krasivis
0

Monica!

Du vet att jag tänker på er idag! Ni har ju fattat ett rätt men mycket svårt beslut. Jag kommer att sakna både Musse o Jimbo….

Omkramar

Bettan

SaraC
0

Så jobbigt, lider med er. 

Kramar

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

AnneN
0

vet av egen erfarenhet hur jobbigt det kan vara att behöva låte pälsklingarna somna in, men jag tror att ni tagit det beslut som är bäst för hundarna. Beklagar eran sorg

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

KindredCold
0

Massa kramar!
Var 4 veckor sedan jag tog bort min tik.
Vet hur det känns.

Gråter

Karmatarerskanise
0

Beklagar verkligen!

ingann
0

Jag lider med er! jag vet hur det är att ta bort sina älskade djur när de blir sjuka=( Tröstekramar…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

sagalisa
0

fy vad hemskt ja, det är det värsta man kan göra men behövligt ibland för djurets bästa. hoppas det går lugnt o smidigt för er. lider med er.

Anett Lindbom
0

Usch vad jobbigt, jag vet precis vad du går igenom,

För knappt 1½ år sedan fick vi lov att ta bort en kär gammal vän, våran gamla Irl. Varghund fick då lov att gå vidare och i våras var jag tvungen att ta bort min gamla avelshona, en norsk skogkatt.

MonicaLagerquist
0

Nu är dom borta.Allt gick lugnt och fint . Vår vetrerinär är verkligen ett bra stöd vid såna här jobbiga situationer.

krasivis
0

Nu har de träffat Pepsi och de katter som gått före över regnbågsbron…..   Skönt med en förstående veterinär.

/Bettan

Mysan59
0

Åh så sorgligt! Lider med er! Gråter

gejsa
0

Åh, så jobbigt att ta bort 2 hundar på en gång. :( Jag fick åtminstonde 6 månader på mig innan nästa fick avlivas. Kram från mig. :(

MonicaLagerquist
0

VI ÄR HUNDUTAN!