Nattsömn
Hur länge dröjer det för era hundar mellan sista och första rundan? Min sambo och jag jobbar skift alltså har vi inga regelbundna rutiner. Min sambo tycker inte att det ska dröja mer än 8 timmar mellan sista och första rundan, medan jag gärna vill sova 8 timmar och tycker att det kanske inte är så noga. Vår hund ligger och sover tills vi går upp och säger alltså inte till att han behöver gå ut…
sista rundan går vi oftast runt 21:30-22, första kring 6-tiden.
vår sista runda är runt kl 22 och den första blir ca 6.45… Åskar sover gärna längre men jag tycker det är dags att kissa efter nästan 9 timmars sömn:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Vi har sista kiss turen mellan 21-22 beroende på om hon sover eller inte första blir vid 05,15 då min broder går upp.
Går ni upp så tidigt även på helgerna??
#4 det beror på… är vi uppe sent blir det senare kissrunda och sovmorgon nån timme:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#4 Beror på, ofta blir sista rundan senare på helgerna vilket också medför att första rundan skjuts fram. Vi går helt enkelt när han behöver :) Ibland har han varit så trött att han sovit som en stock från 22-12 :P

Här kan hundarna kissa sista gången vid 21 och ibland inte första förrän 9 på morgonen. De soven när vi sover. Vill någon ut tidigare väcker hen eller hon oss. Våra hundar (de som bor inne) är morgontrötta.
Huskyna ute kan gå ut och kissa när de vill!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
sista rundan går jag vid ca 21.00 och första vid 8 eller nio på morgonen. Även fast jag har en valp nu sover hon fram till dessa tider så då tycker jag det är onödigt att väcka dem om jag inte behöver gå upp tidigare
Sista rundan mellan 21-23, lite olika.
Första rundan mellan 7.30-10.00, mest beroende på om jag ska iväg på morgonen eller inte.
Min hund sover när jag sover. Vill han ut tidigare så säger han till.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar