Hundar iFokus

Hundar

Etikettraser
Läst 3357 ggr
KindredCold
0

Snygga bilder på Dobermann

Hejsan._
(kom på att jag kanske skulle lagt den i en annan kategori, men det gick inte att ändra)_

Sambon och jag söker ferbilt efter skarpa, inte för små bilder på dobermannhundar!
Vi hittar INGA som är tillräckligt bra.

Det är alltså något så enkelt som ett egengjort skrivbordsunderlägg på datorn. Privat bruk alltså..

Svarta, bruna, blåa, vita, kuperade, okuperade spelar ingen roll. Inga valpar dock.
Vet ni någon jättebra sida med bilder som är större än 500x600, som är skarpa och bra?
Länka gärna.

..Eller kanske äger ni själv en sjukt snugg dobermann som ni vill dela med er av?

All hjälp uppskattas. Kyss

Det är mer storleksproblem som uppstår, många snygga bilder finns det, men de är ofta för små.

Bogart
0

Hittade en bild som jag tyckte var riktigt snygg:

Länk

Glad

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Bogart
0

Oops, funkade inte att länka så. D: Ska försöka hitta den igen…

Med vänlig hälsning

KindredCold
0

#1+2 Ja, du kan ju spara den och lägga in den här :)
Tack tack :)

Bogart
0

Lägger in den så här: länk igen

Annars gör nog iFokus den mindre, och det är ju alltid bra att ha den så stor som möjligt. ;)

Med vänlig hälsning

Frankbot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har en lite dobbermankille på 5 månader :) och mängder med bilder du kan få om du vill….han har dock en vit fläck på bröstet men det kanske inte spelar någon roll? :)

Frankbot
0

oj läste lite otydligt :P inga valpar hehe

KindredCold
0

#5 Hehe, gör inget. Han var sjukt söt, och jag har dille på dobermannhundar, så det gjorde bara den här morgonen lite roligare :)

KindredCold
0

#4 Åh, tack! Det var jättebra!

Bogart
0

Varsågod, om du vill hitta mer så föreslår jag att googla på saker som "dobermann desktop" och "dobermann wallpaper", det var så jag hittade den där bilden. :)

Med vänlig hälsning

KindredCold
0

#9 Ah, smart! :)