Tiara
ohhh nu börjar det verkligen bli spännande! Tiara är nu i 6;e veckan och vi väntar med spänning…Någon som är intresserad av att bli med en amrisvalp? Tiara e svart o pappan e buff så det kan bli bådeoch
Kolla gärna min hemsida; www.millansloving.se

Lycka till med valpandet =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#1 Tack!!! Det behövs…matte börjar bli liiiite nervös
Tur att man vart med förut iaf en gång!!!
Åh, lycka till, till Tiara med matte 

Åhh vad spännande, Amrisar som är så himla söta & snälla & trevliga hundar. Jag bor nästan granne med en som har en svart Amris-tik, Buff är en färg som jag gillar på både Eng. Cocker Spaniel & på Amrisar.. Vilken härlig & spännande tid har framför dig..
#0 Jobbig, men enormt givande. Vilket dygn är hon på? Vi får väl se resultaten sedan?

hon e i dag i dygn 44! hon skall valpa runt 5-8 oktober! har ju haft valpar förut så jag VET att det är jobbigt! Men oxå roligt,annars hade jag inte hållt på med avel eller hur?pengamässigt så blir det inte sååå mycket som folk tror…det kostar ju med mat,vaccinationer,vet.besiktning,doldafel försäkringar samt stamtavlor till alla små;) + parningsavgift på 1000kr samt 1000kr/valp!!!

finns någon här som vill bli med en amrisvalp? Pm.a mig isåfall eller ring! Mitt nr finns på min hemsida!