Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 787 ggr
KallblodsLotten
0

Hunddagis?

Har ni eller har haft er hund på hunddagis nån gång?

Jag har varit å tittat på stycken idag.

Den ena var en tjej som hade 3 hundar själv och tar in ca 5 hundar till per dag. Alla hundar är alltid tillsammans ute med henne. Åker hon till stallet så får alla hundar följa med. Pris: 90kr/dag

Den andra var ett riktigt hundstall. Alla tikar får vara i samma rum å få sitta ute i en inhängnad 2 ggr per dag en timme åt gången. Pris: 125kr/dag

Den sist nämnda verkar mer seriös.

Vilken skulle ni välja?

ibbjarneby
0

hej. kan en dvärgtax ha adhd? hon är väldigt livlig .är 7 månader . väldigt goullig men har lite roliga ideer ibland.när man lägger henne på rygg och kliar på magen blir hon alldeles avslappnad och tungan hänger ut.detta händer ofta. hoppas på svar om någon sett något liknande? ingabritt

Maddepadde
0

Skulle personligen välja den första. Jag skulle inte sätta min hund på hunddagis så hon kunde "umgås" med en massa hundar i en inhängnad. Faktiskt.

Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

[Vargnatt-]
0

Jag skulle nog tagit det första. Det kändes mer personligt tycker jag och jag tycker det låter bra att hundarna får vara med henne så.

KallblodsLotten
0

Jag har besluts ångest. Det är inte alls ofta som jag behöver lämna henne på hunddagis men kanske nån enstaka gång i månaden.

Jag ska iaf ta med henne å åka å hälsa på dom på det andra alternativet å se hur hon verkar tycka om det.

Men det är klart att det blir mer personligt på det första alternativet.

Hon var så spänd när vi var hos dom idag. Men det är klart, det var ju första gången.