Rosetter?
Hej!
Jag satt och pysslade lite igår kväll och slutresultatet blev två kokarder - prisrosetter. Jag kom fram till att jag tyckte att de var riktigt roliga att göra och jag gillar även att pyssla överhuvudtaget. Jag har ingenting att ha dessa saker jag tillverkar till så jag funderar på att börja sälja för priset av materialet - alltså kommer inte jag tjäna nåt mer än att ha kul under tiden jag gör dom.
Så jag undrar om det skulle finnas intresse för en sida med diverse handgjorda saker till salu billigt? Så som nomehalsband (Ska lägga in bild på ett exempel) och kokarder. Kanske även hinder, filtar och hus. Även annat smått och gott som jag kommer på.
Så ja.. jag vill mest veta om det finns intresse? :)
Vad duktig du är. Fina och välgjorda prylar. Hoppas du får sälja något.
#2 Tack så mycket! :D
Du är jätteduktig. Men självklart ska du göra en sida där du kan sälja detta, kommer att gå jätte bra ska du se.
**MVH Cerrolyn
Vad skulle det halsbandet i en lite större storlek kosta? :)
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

oj så fint!
vad mjukt och välgort halsbandet ser ut att vara! superfina grejer :)
Kanonfint!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#4 Tack! Joo, jag ska göra det så fort jag kan men det är grymt mycket läxor och inlämningsuppgifter nu så..
#5 När jag får pengar ska jag köpa mer material och då kan jag räkna ut vad material till ett halsband kostar :)
#6 Tack, joo det är bara fliece (stavas?) på insidan så mjukt är det allt :)
#7 Tack så jättemycket! :D
Hej
Gör du sådana på beställning =) Tyckte det var suveränt fina =) Och halsbandet såg jättemysigt ut…
Önskar att jag hade tålamod och pyssla så, lyckos dig=))
Ha det skönt ikväll
Den är inte helt klar - men hemsidan är skapad:
#9 Japp, på hemsidan :) Tack för berömmet!
putt :)