Gräva, gräva.......
…..och gräva lite mer!
Vi har sett hur Marodören grävt och grävt i kanten av trädgården. Men OK, tycker han det är kul så får han väl gräva.
Och grävde gjorde han! Och vips var han inne hos kossorna!!
Men hur i hela friden skulle han komma därfrån? El-stängsel, ni vet. Maken fick ge sig ut och lyfta upp stängslet.
Ps. Shaffer-Arras tycker att kossorna är läskiga!
Ville han inte stanna kvar inne hos kompisarna? 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Ha ha han kanske var sugen på kött. Ger ni honom för lite mat?
I dag kom jag på min lilla ängel Bessie hur hon låg och tuggade på tapeten. Suck! Nu kommer inte min gubbe att bli glad. Har aldrig haft någon vovve som tuggat på tapeten. Jag som skrattat gott åt din flabbe som tuggat på tapeten.

Haha nej, vad skriver han där?

Haha ja häromdagen bet hon sönder bästa/nyaste påslakanet med. Så hon är nog på god väg att bli lika mycket marodör som din.
Aha, det är därför som hon alltid vill vara först vid brevlådan. Den kanaljen.
OOOO vad glad jag blir, inte bara min hulligan som hittar på all skön dumheter asg
I lördags kom vi upp och då hade våran möblerat om i våran hall, hon hade flyttat ut köksskänken från väggen, och tömt den på saker 
Men kan man bli rikitgt arg på dem när de lägger huvudet på sneden och man ser hur det riktigt lyser av jäkelskap i ögonen suck, hon har en runt lillfingret den där…

Haha Gejsa, så jobbig är/var inte ens Hicka ;) (A)

#10# Haha rätt som det är så händer det något. Häromdagen höll hon på att bita på mina gymnastikskor som jag har i stallet. Luktar gott vet du! hehe och så bet hon av mina snören den jäkeln.
Nyss var hon på Elins skor som hon har i stallet.
Det bästa hon vet är ju att äta hästbajs. Hon har sprungit i dynghögen och ner i gödselvattnet. Burr! Då fick matte bada henne.

#8# Fasen mitt svar försvann.
Jag skrev att det är därför som min lilla ängel Bessie har börjat med sattyg. Hon har lärt sig per brev att bli en marodör som din svarting.
Ja, ja får väl stå varje dag och ta alla breven direkt från brevbäraren då.

#14# Nej, bevare mig väl. Håll fast din marodör i koppel. Gud nåde dig om du släpper lös han så han springer hem till mig. Burr! Det är ju livsfarligt värre.

Ni bara svamlar, Hicka kommer alltid vara jordens ängel :D

Ha, ha kerstin glömmer inget som skrivs här inte. :)

#16 Aaaabsolut ingen alls, bara någon ful labbe som var här :P
Fast det var nog bara till Bessie? Ett tips om något jätteskoj! Om man kämpar ett tag så går det att få ur täckena ur påslakanen. Ojoj, vad roligt ludd det finns i täcken!!