The Rainbow Bridge
Fick denna skickad av en kompis via mejlen.
Tycker själv den var väldigt fin och det fick mig verkligen att tänka på hur mkt jag kommer sakna min Nagli när hennes tid är inne (ännu är hon ju bara 9 år, men den dagen kommer ju någon gång för alla). Vi tar verkligen vara på våra dagar tillsammans!
Kunde inte hålla tillbaks mina tårar, men den är värd att se! :')
Visst är den fin. Håller med dig. Det är många man har där. Lika sorgligt varje gång.

Den är underbar!
Så många ggr jag sett o läst dikten både på svenska och engelska
Vi miste vår schäfer som blev 8.5år i fredags
stackars dig Kittentotts! :(
Har sett den flera gånger och gråter varje gång. Tänker nu mest på min underbara flattetant som vi tog bort för något år sedan :(
Man slutar aldrig sakna dem… Och det blir aldrig lättare, oavsett hur många gånger man gått igenom det.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

är jättefin!
fick den skickad till mej när jag tog bort min häst, o jag gråter varje gång… :/
sambon sa nu- vad kollar du på?? - men!? du gråter juh…
den är verkligen jätte fin, kan inte hålla tillbaka mina tårar när jag tänker på rick och ser den filmen :( <33

Har sett den flera gången… Den är så fin <3

Ååh, den la jag till i mina favoriter och där har den lugge nått år, har dock aldrig orkat kolla klart på hela ;/ Det väcker så mkt minnen som jag inte orkar ta upp alltid när jag sitter här vid datorn. Plockar hellre fram sånnt i en lugn miljö när jag har mkt tid :)
Mvh Ellenfyrkant
Har sett den många gånger, supersorglig men ändå glad :( :)

Har läst den tidigare och den är väldigt vacker och samtidigt sorglig. Nu klarar jag inte av att läsa den, än, för vi har nyligen fått tagot bort våran älskade Rambo:( Han var en goldenkille på 14 år och 3 månader som fick lämna oss i onsdags. Saknaden är så stor…..
fan va underbar den är, fick både den och själva dikten skickad när min bästa vän avlivades. kan inte fatta att jag aldrig mer kommer få se henne. fast regnbågsbron ger ju lite hopp iallafall.. jag saknar henne så himla mkt att det inte går o beskriva ;_;