Delta Blue Clyde "Bertil" på väg till sin nya familj
Delta Blue Corny "Mr Terrie" nybadad och nyklippt
Delta Blue Candy "Candy"
Delta Blue Creamy "Gosekissen" också nybadad och nyklippt
Två av valparna är fortfarande till salu en hane och en tik
Se min hemsida
Här är de ute och busar med vår pudel Icky. Icky tar på sig stort ansvar i att fostra valparna tillsammans med deras mor Nova, valparnas far Stig som vi också äger tycker fortfarande att valparna är till för att ignoreras
Vilka sötnosar !
Har aldrig sett en Bedlington valp…. Ur fina hundar å snacka om söta valpar Blev "kär vid första ögonkastet"
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Oj, vilka charmtroll! 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Åhh vilka sötisar, "Gosekissen" ser ut att vara ett riktigt litet gosigt bustroll

De där hundarna är allt coola. Kikar in på din sida på direkten:)

Men duuu va söta knappt na valpissugen man blir ;)
Hmm undrar vad den här lilla godingen hittat på, hon ser allt annat än oskyldig ut
Idag hittade en av valparna en död fågel ute som hon stolt bar runt på tills matte kom och satte stopp för den leken. Men innan jag kunde ta fågeln av henne lekte hon tafatt med mig, gissa vem som fick jaga vem

Men hon måste ha haft det riktigt roligt där med fågeln och samtidigt få leka tafatt med matte..

haha ja valpar kan vara roliga de, min Kiara då hon var valp kunde hitta allt möjligt från grodor till döda möss blääää
Busan utan fågel i munnen
Men guud vad söta! Har alltid varit lite svag för bedlingtonterriers. =)
Skutt rakt in i mattes hjärta
och kamera
# 6, 7, 8, 9, 10, 11, 17 Tack! De är verkligen underbara men, ..jag har två stycken kvar och de är värda en egen matte och/eller husse nu som kan pyssla om bara dem. Är lite trångt i min famn för att inte tal om soffan med valparna och fyra vuxna hundar