hej
jag och min kille har en 9 veckors valp och han kissar på golvet.jag undrar hur man ska av värja hans kissade på golvet

9 veckor är ju inte mycket det får man räkna med att det blir lite missöden när dom är så små. Gå ut och låt vovven kissa oftare. Så blir det mindre och mindre. Även om vovven kissar precis när ni gått ut så ska du gå ut ändå så han förstår till sist att det är ute som man ska kissa.
Lycka till med din lilla valp. Vad är det för ras? Foto?
det är en blandning mellan en schäfer och bordecollie men har tyvärr kan jag inte lägga in en bild på honom har inte hunnit göra det.p.s men mest schäfer i den
vad kan du rekomendera för hundben till våran valp som är bra
vad rkomenderar du för något som man kan köpa för något så han inte bitr i skor och mm
menar biter
vad rekomenderar du för något till vår valp för att han inte ska tugga på saker
tuggben kanske.
men, känns lite dumt att fråga detta men, borde du inte veta detta innan du skaffade valp? :P
ta det inte på fel sätt ;P
Medarbetare på Hundar.ifokus

Åh, det brukar oftast bli en bra blandning.
Ge hunden äggkartonger, toarullar, gamla strumpor, ja det finns mycket som dom kan tugga på när tänderna kliar. Jag tex gav min valp en tom plastflaska. Som hon hade väldigt roligt med. Den lät och det var kul att tugga på. Dom där billiga varianterna. Men man får ju vara med så dom inte börjar äta av dom.
Sedan finns det små tunna avlånga ben som är jättebra. Tar lång tid för valpen att tugga sönder.
Har du tillgång till hundens uppfödare?
denna borde ha kunskap nog att kunna besvara mycket utav frågorna som kan uppstå.
≧◔◡◔≦
#8: Så gjorde vi också.
Fast vi stoppade i små leversnittar i flaskan och skruvade på korken lite löst.
Han tyckte det var urkul att först demolera en flaska, och sen upptäcka att det var något gott i den. =P

#10# Haha ja, hon gillar att bita så det låter jättemycket. Flaskan är ju mjuk och klickar och klånkar högt. Men vi har en aktiveringstärning och lägger gottis i. Det är också roligt.