OT Promenad
Haha, vad gulligt. Så gör inte min asociala katt direkt. xD
Men när jag var mindre brukade han förfölja mig och min bror när vi gick till skolan, såg också ganska kul ut. Kändes som att han vill ha lite koll på oss när vi gick iväg själva. Knasig katt.
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

När min dotter var liten och låg i vagn så brukade jag vara ute & gå med henne & då hade vi alltid sällskap av våran huskatt Yngve, han följde alltid med. Det är mysigt med sådana goa & sällskapliga katter..
Eller som hos min syster när hennes rottistik & noska skogkatt levde, Då när min syster var ute med Chicka(hunden) så brukade alltid Brockan(katten) hänga med, och den som vaktade sin lilla flock det var katten för det brukade ibland komma en liten Pudel som jämt var lös så den hunden var Brockan och muckade gräl med medans rottisen Chicka inte brydde sig ngt..
Det är ju så gulligt;) Så har alltid familjens katter gjort, men mina har ingen chans eftersom de är innekatter.. Husisen vill med ibland så då får han sele, men det är läskigt ute tror jag, för då ska han antingen till porten igen eller så ska han gå under Åskar;p
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner