Lite Foton
Igår åkte jag till mitt föräldrahem för att jag skulle till tandläkaren idag. Och efter att jag varit hos tandläkaren och väntade på att min pojkvän skulle komma och hämta mig, tog jag med mig pappas gamla Finsk Spets och fotade litegrann :)
Det var så undebart att få komma ut på landet ett tag och få njuta av tystnaden samt all fin natur. Och sen var det så underbart att få umgås lite med gammel Paavo :) Jag är uppvuxen med den hunden, och nu när jag bor i Sundsvall saknar jag honom varje dag ;(
Hur som helst fotade jag ju litegrann, och tänkte därför dela med mig av lite bilder :)
Kram Lotta
Fina bilder. Nr 5 var extra fin tycker jag.
#9 Tack :)
Det var väldigt svårt att få honom att sitta stilla ;) Han ville verkligen sticka iväg och söka litegrann ;) heh.
# 3, 4 och 5 vilka ljuvliga bilder på Paavo
#11 Tack :D
Jättefina bilder! Nummer 3 var verkligen vacker!
#13 Tack Tack Tack 
superfina bilder allihopa;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#15 Åh, tack! Snäll du är 
#16 Hehe oki, tack ;)
Jag får se om jag orkar ;) Annars kan jag säkert använda mig av några av dessa foton på skolan :P Jag pluggar ju Hantverk med inriktning Foto :D
Ska jag vara ärlig så är jag inte så nöjd med alla, men eftersom jag bara ville visa upp gammel-paavo så struntade jag i det och laddade upp de "dåliga" också ;P Som jag skrev var det ganska svårt att få gamm-finnen att sitta stilla :P haha!
senaste dagarna har åskar lekt med en finsk spetstik;) de tror att hon är 7 månader men är inte säkra eftersom de köpt henne av en alkoholist som bodde i en husvagn…
/Ingalill
#19 Jaså? :) Vad skoj! Tur att hunden fick ett nytt hem också!

1.an och 3.an är mina absoluta favoriter!
Härliga bilder!
#22 Tack :)

3:an var ju jättevacker bild. Vilka färger!!! Ser ut som en liten räv. :) Hur gammal är vovven?
#21 vilka klara fina färger du får! vad har du för kamera?
/Ingalill
Den sista bilden är ju också bara för läcker! Skicka in en av bilderna till "Ståndskall" vet ja, så får dom något snyggt att titta på. Det är rasklubbs tidningen för finnar och nobsar.
#24 Tack :)
Han är 12år gammal och har börjat tappa tänder 
#25 Jag har en Olympus E-510 med ett 14-54mm objektiv. Eller det är bara min i två år till, eftersom jag har den via skolan.
När jag fotar naturbilder använder jag alltid mig av Natur Macro inställningen. Då framhävs färgerna mkt bättre :)
Dock trivs jag inte speciellt mkt med Olympusen. Den är väldigt tung och klumpig, plus att jag anser att det är mkt roligare att fota med en Canon Eos 400D/450D, så jag sa nog skaffa mig en sån nu framöver och lämna tillbaka skolans :)
#26 Pappa får den tidningen, så jag ska höra med honom om han tycker att jag ska skicka in :)
Paavos pappa har ju varit med där så många gånger, så då borde ju lill-Paavo få vara med han också nån gång ;D
#28 ahh… jag har kollat på olympus men ska nog titta lite mer på cannon istället då;) jag vill ju inte ha en kamera som är klumpig att hålla på med.. Tack för tipset;)
/Ingalill

kanonfina bilder på en jättefin vovve
Vilka helsköna foton…Paavo ser riktigt fin ut syns inte att han är 12…ser fräsch ut!! Hästfotot gillade jag med… förstår att det var en mysig promenad!!

Oj, så gammal. Fast det syns ju inte på fotot. :) Kanske om han börjar skratta då. hihi
#31 Tack :)
#32 Jo han är jättesöt den lilla rävhunden ;) Han kan dock vara en riktigt liten surpuppa ibland ;) Men tack för kommentarerna!
#33 Näe han har fortfarande ungdomlig utstrålning :) Men han har iof alltid varit en hyperaktiv och allert hund, och det kommer han nog vara till den dagen han går bort också. Han kommer nog vara en sån som har turen att bara somna in en vacker dag, om du fattar vad jag menar :P Utan att lida eller dö av sjukdom..