Obehaglig situation...
Var ner till Centrum m Roxie nu.. skulle köpa frimärken,posta brev o köpa en tårta..
Brukar aldrig nånsin gå ner m henne dit eftersom jag inte vill binda henne utanför,men hade inget val idag då bilen e på verkstad, o där jag skulle handla så kan man ändå sätta henne precis utanför o ha full koll…
Hur som går in på spelaffären o köper frimärken, när jag kommer ut så ser jag att det står en man en bit bort o kollar på Roxie (inget konstigt i det), men han slutar inte kolla.. lixom stirrar..
Tycker han verkar mysko, men tänker inte mer på det…
går till cafét o går in beställer en tårta… dom tar inte kort så jag måste springa till automaten, är jag kommer ut står den här mannen väldigt nära Roxie samt kollar in genom fönstret på cafét(förmodligen efter mej), när jag kommer ut, går han ganska snabbt därifrån o försöker se helt oskyldig ut…men kollar ändå hela tiden efter oss
nu ska jag inte säga att han hade som avsikt att stjäla min hund, men han betede sej väldigt märkligt….o det kändes obehagligt som tusan..

Usch då! Bäst du håller hårt i din lilla godbit. :)

#2# Ha, ha ibland är vi rörande överens kerstin.

ja, det ska jag göra… mysko folk det finns… :S
o roxie älskar ju alla.. haha så hon skulle nog gärna följa med
Var rädd om din vovve. Dom här hundarna är stöldbegärliga till tusen. Han hade nog onda avsikter. Flera i stockholms trakten har blivit av med sina vovvar på det sättet.

Nej ursh vad hemskt, men lämna hunden hemma istället nästa gång om du inte har någon kompis med dig som kan stå utanför med hunden.

jo, aldrig att jag lämnar henne igen….
Obehagligt att man ska behöva vara rädd för att ngn tar ens hund :/

Hemskt att fokk inte kan skaffa sig en egen hund istallet för att stjala andras grr
#9 dom behåller nog inte hundarna dom tar, dom säljer dom dyrt ist och tjänar pengar. Tror jag.
Eller används till kamp… :(
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#11 Ja det också. Urk!

Ja fy va läskigt! Det är ju hemskt att man inte kan lämna hunden utanför affärerna längre utan att nån dumskalle stjäl hunden. Jag vet inte vad jag skulle ta mej till om min Alice skulle bli stulen.
Håll hårt i era fyrbenta vänner
Usch vad läskigt..!!
Tur att du gick ut!!
Hua, vad hemskt!
Finns ju även människor som framkallar en attack för att få ut pengar..
Får hoppas att hans avsikter inte var annat än att han ville titta närmare på hunden.
Men förstår att du är orolig.. Vilken obehaglig situation.
Usch så otäckt! :/