Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 899 ggr
gejsa
0

Stackars lilla hund!

Herregud säger jag bara vilket öde. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3218266.ab

Hur kan man koppla på vovven i en annans bil???

Mischa
0

Det är inte förstagången det händer.

Just därför ska man aldrig koppla en hund vid ett fordon :(

≧◔◡◔≦

gejsa
0

Nej, det ska gudarna veta att det inte är första gången. Men jag förstår inte att folk aldrig lär sig heller. JAG skulle tex aldrig göra så. Hellre en stolpe eller något om man måste ställa den ute utan uppsikt.

Mischa
0

Är mer konfunderad över (som du sa)  varför man binder vid någon annans bil O_o

Det begriper ju vilken logiskt tänkande människa som hellst att risken finns då.

≧◔◡◔≦

gejsa
0

Stackars lilla cockerspaniel. Tänk vad den måste ha lidit innan den fick dö. :( Jag kan inte få ur det ur min skalle.

Bogart
0

Usch, vad hemskt! :c

Men som ni säger, varför binder man fast sin hund vid någon annans bil? Ibland undrar man verkligen vad folk tänker med…

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Johanna
0

men herregud! hur dum får man bli!?

vägra binda den i sin egen bil om man nu absolut ska göra det.

usch,vilket tragiskt öde för den lilla hunden :(

SaraC
0

Läste det jag med imorse. Vilket onödigt, tragiskt öde :/

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

ingann
0

Stackars stackars lilla hund=(

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

blackangel
1

Fy vad hemskt:(

skrollan
0

nej fy fan vad detta är hemskt att läsa. R.I.P lilla vovve! Kan inte få ur skallen vad den måste lidigt och undrat vad den gjort för fel =(
Men detta är som sagt inte första gången, det är så otroligt ofta detta händer med jägare som binder fast hunden så. Se bara på "känisen" Per Moberg som gjorde samma sak!
djurplågare alltså!!!

gejsa
0

#10# Vad har Per Moberg gjort menar du?

Freke666
0

Vet en tjej som vaar ungefär lika smart!!

Hon hade varit ute och ridit, med hunden springande brevid..

Sen när hon skulle ta in hästen, kopplade hon upp hunden och band fast kopplet i stiglädret? Hunden komunder hästen som började skena, med hunden ??? Gissa om jag blev vansinnigt arg när jag fick höra vad som hänt!!

En kanon fin vovve som gick vidare pågrund av tanklöshet??! Förstår mig inte på vissa människor?

gejsa
0

#12# Men gud vad otäckt. Och jag som själv rider och har funderat på att sätta fast hunden på mig men är rädd att något ska hända. Men jag skenar iaf inte. :)

[Catteklina]
0

Usch, sådant här gör en ledsen att läsa

[Catteklina]
0

Usch, sådant här gör en ledsen att läsa :(