Min hemsida
Nästan klar! Kolla gärna o skriv något i gästboken;)
Fin layout! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Snygg!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Riktigt snygg hemsida. Trevligt att gå in och hälsa på lite. Vad det gör mycket, hur den är utformad. Den ska du vara stolt över.

Mycket snygg hemsida, kommer igen och skriver nåt i gästboken, kika gärna in på min den är dock endast på engelska.
#4 Har du gjort den själv? Den var inte så dum den heller. Tror jag varit inne en gång tidigare.

Japp jag använder frontpage är väl inte den bästa men enkel ialf.
#6 Du får förklara någon dag
Det är så kul att göra hemsida! Jag har precis börjat få lite ordning på min sida nu. Har dock bara katter än så länge, men layouten är helt egen!
Här är S*MyTwigg´s hemsida!
Vad tycks?
www.mytwiggs.com
#8 Ha! Vilka sköna katter du har!!!
Helmysiga.
# 9 Tack! De är häftiga! Riktiga axelkatter också! Jag brukar säga att om man korsar en pudel och en apa så blir det en cornish rex! Haha!
www.mytwiggs.com
vad fin sidan är;) katterna ser ut att ha funnit sig tillrätta oxå ser jag. jättekul!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

¤4 Tack,din sida var oxå fin!
#8 jättesnygg hemsida;)Gulliga katter…
#11 Jag är jätteglad för min hemsida och alla mina katter,dom stortrivs här hemma;) Emma och Jeff+ hunden skall ligga i sängen o sova på nätterna…
trångt blir det men så mysigt
Iris ligger med sin bäbbe i min sons rum nu,förhoppningsvis vill hon fortsätta med att sova där efter att bäbben blivit stor
Jag är bara sååå glad fast chockad fortfarande att hitta en liten en i sonens garderob…haha ni skulle sett min syn
sambon skrattar åt det än….
#12 kan tänka mig det *s* vem skulle inte bli chockad haha istället för 3 katter fick du ju nu 4;) har du kollat kön än?
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Åh så fin!
Är du webdesigner`?

#8 Super fin hemsida, vilket program använder du dig av, har lämnat lite tassavtryck i gästboken.

det är en tjej som heter Lisa-marie som gjort min hemsida! Hon e verkligen duktig!!! så det är tyvärr inte jag som skall ha äran;)
Min lilla suprise vände inatt så nu är det åter 3 katter och en hund…det var tydligen inte meningen
# 15 Tack! Jag använder One:s Webcreator. Egentligen är den väldigt enkel, men jag är nöjd med det!
# 16 Nej, så tråkigt!
www.mytwiggs.com

#17 Tack, det programmet har jag inte hört talas om.
# 18 Det är webwotellets eget program. Jag älskar att göra hemsida, och jag har just satt tänderna i min. Den kanske blir ännu bättre i framtiden :)
www.mytwiggs.com