En väldigt stolt o lycklig matte
är så roligt m Roxie, vi passar som hand i handsken tillsammans, o allt går bara framåt. Är så himla glad över min hund.
O jag får ofta höra vilken otroligt fin o trevlig hund… var på "skolavslutning" förra veckan o instruktören sa att hon såg en väldig skillnad på Roxie, som nu mognat o lugnat ner sej massor, utan att tappa sin energi.(hon hade sina tvivel första gången hon träffade oss. haha)
Hon går fot utan koppel, drar inte längre, våra hundmöten slutar sällan i skäll nu förtiden(hon va lite smått hysterisk innan) m.m..Funkar så bra ihop m alla människor o hundar.
Ja, hon är allmänt trevlig :)
lekte ihop m min kompis 2,5åring(människobarn)… han fick utan problem ta pinnen ur munnen på henne, han gick m henne i kopplet o sa åt henne o sitta+ligga, o min underbara hund lyder.(allt detta under uppsikt av oss såklart)
O så har hon gått upp i vikt.. hela 1,8kg
o nu ikväll när vi va ute o gick stannade en bil o en kille+ hans tjej kom ut o sa "Gud, vilken snygg hund du har!!"
då blir man stolt som matte
ville bara skriva av mej lite…

Hej!
Är ny här så det är så kul att läsa solskenhistorier! Det är sånt här jag gillar att läsa, så att jag vill fortsätta kämpa på med min "busa".
Lycka till i fortsättningen!

oj, ett helt svar på 53 läsningar… haha…
men tack snälla du! :) o lycka till du oxå
Alltid kul när det går bra :) Vovven hade tur och hittade rätt hem verkar det som!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Grattis till era jätte fina framsteg!
Visst är det underbart när man inte behöver "kämpa" hela tiden. 

tack tack!
ja,verkligen.. promenaderna är så underbara nu när det bara är att gå, inget bråk o drag o jag bävar inte längre för att gå förbi några hundar, visst att hon fortf är väldigt intresserad men lyssnar ändå o kan gå förbi o ha koll på matte istället för hundarna.
o jag vågar låta folk hälsa nu… för hon hoppar nästa aldrig längre.. (va så pinsamt innan, när man inte hann med riktigt
)
Vad härligt att det går så bra för er och att ni trivs så bra ihop :)
vad härligt! förtsätt så :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

Roligt att läsa solskenshistorier också. :)

visst är det :)

Vad underbart!!
Hon har blivit så snygg och muskulös sen hon kom till er! Pussa henne från mej!
//Angelica

Så härligt ni verkar ha det! Bara njut o var glad.

tack så mkt! :)