Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 706 ggr
Johanna
0

En väldigt stolt o lycklig matte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är så roligt m Roxie, vi passar som hand i handsken tillsammans, o allt går bara framåt. Är så himla glad över min hund.

O jag får ofta höra vilken otroligt fin o trevlig hund… var på "skolavslutning" förra veckan o instruktören sa att hon såg en väldig skillnad på Roxie, som nu mognat o lugnat ner sej massor, utan att tappa sin energi.(hon hade sina tvivel första gången hon träffade oss. haha)
Hon går fot utan koppel, drar inte längre, våra hundmöten slutar sällan i skäll nu förtiden(hon va lite smått hysterisk innan) m.m..Funkar så bra ihop m alla människor o hundar.
Ja, hon är allmänt trevlig :)
lekte ihop m min kompis 2,5åring(människobarn)… han fick utan problem ta pinnen ur munnen på henne, han gick m henne i kopplet o sa åt henne o sitta+ligga, o min underbara hund lyder.(allt detta under uppsikt av oss såklart)
O så har hon gått upp i vikt.. hela 1,8kg

o nu ikväll när vi va ute o gick stannade en bil o en kille+ hans tjej kom ut o sa "Gud, vilken snygg hund du har!!"

då blir man stolt som matte

ville bara skriva av mej lite…

Kattmynta
0

Hej!

Är ny här så det är så kul att läsa solskenhistorier! Det är sånt här jag gillar att läsa, så att jag vill fortsätta kämpa på med min "busa".

Lycka till i fortsättningen!

Johanna
0

oj, ett helt svar på 53 läsningar… haha…

men tack snälla du! :) o lycka till du oxå

SaraC
0

Alltid kul när det går bra :) Vovven hade tur och hittade rätt hem verkar det som!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Bokskogens
0

Grattis till era jätte fina framsteg!

Visst är det underbart när man inte behöver "kämpa" hela tiden. Skrattande

Johanna
0

tack tack!

ja,verkligen.. promenaderna är så underbara nu när det bara är att gå, inget bråk o drag o jag bävar inte längre för att gå förbi några hundar, visst att hon fortf är väldigt intresserad men lyssnar ändå o kan gå förbi o ha koll på matte istället för hundarna.
o jag vågar låta folk hälsa nu… för hon hoppar nästa aldrig längre.. (va så pinsamt innan, när man inte hann med riktigtOskyldig)

[Vargnatt-]
0

Vad härligt att det går så bra för er och att ni trivs så bra ihop :)

Zahara
0

vad härligt! förtsätt så :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

gejsa
0

Roligt att läsa solskenshistorier också. :)

Johanna
0

visst är det :)

Craz-y
0

Vad underbart!! Skrattande Hon har blivit så snygg och muskulös sen hon kom till er! Pussa henne från mej!

//Angelica

Johanna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 hon pussar tillbaka :)

KerstinP
0

Så härligt ni verkar ha det! Bara njut o var glad.

Johanna
0

tack så mkt! :)