1 valp kvar till salu
Nu har vi bara 1 valp kvar till salu det är en hane som är bland ras alaskan husky.
Hunden passsar bra till drag främmst men mammans bror tränar jag agility , lydnad , drag* , m.m.
Valpen är jätte kelig och följer efter en som en skugga van att vara ute men får inte allt för mkt päls så kan bo inne.. Detta är en hund för en aktiv männsika som gillar att röra på sig .
Pappans sida är ganska okänd men han är röd
Mammans sida är helt klar
Mormorn till valparna var Ren rasig siberian husky och har flera bra resultat i utställningar HP , CK , CERT m.m.
Valpen är röd/brun med vita tecken
Bild kommer snart…
pris ej så viktigt 1500 brukar vi ta för en valp mamman och pappan finns att se
Finns i norrbotten , kiruna , lainio

ohh vad gulligt men nej jag ska ej ha fler;)
ok =)

Ouch, synd att man bor i Skåne, så det är för långt bort. :( Annars var ju sambon inne på att skaffa en fluffig malamute- eller huskyvalp.
bild?
kommer aldeles strax bild ska bara kolla om det finns några bra har världens sämsta kamera men men-…

ser precis ut som en kull min vän har fått..
#9 ok men det är det nog inte ?
vad är det mer än alaskan?
# 11 alaskanhusky är ju en blandning mellan alaskan malamute och siberian husky den blandningen gör man ju för att få både snabba och starka dragisar =)
jaha jo de vet jag med men av någon konstig anldening tyckte jag bara att de stog att mamma va alaskan :P men men då hade jag fel =) har 2 huskey blandningar redan =)
#13 ook kul ^^