Sajtaktiviteten
Är det bara jag som tycker att sajt-aktiviteten verkar gått ner drastiskt sen den nya versionen av iFokus kom? Kan det ha något att göra med saken eller finns det en annan orsak? Vad tror ni?
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com
tror det har att göra med att folk behöver tid att vänja sig vid det nya,själv har jag inte hunnit med allt ännu
2, men kerstin jag är ju liiiite trög ibland:-))))))

För min del är det två saker som gör att jag inte är här lika mycket. Först gick mitt mobila bredband sönder och så måste jag sitta här med mitt gamla modem som tar åratal att öppna sidor. Pga den nya versionen tar det ännu längre tid. Ca 3-5 minuter att öppna en sida för att sidan hela tiden uppdaterar sig när man skriver något. Tyvärr!
Oavsett om jag har bredband eller inte så tar det 3-5 minuter för mig att öppna iFokus numera. :)
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com
5 svarade du dig själv nu:-)))))
Man orkar helt enkelt inte sitta lika mycket medans allt inte är fixat. Rätt jobbigt när det hela tiden kommer "felmeddelanden" och det tar evigheter för sidan att ladda (och då har vi annars grymt snabbt internet)…
Hm…här fungerar det bra.

Njae, kanske lite segt ibland. Men killarna jobbar för fullt med det.
Mer info finns på www.support.ifokus.se

För min del är det två saker som gör att jag inte är här lika mycket. Först gick mitt mobila bredband sönder och så måste jag sitta här med mitt gamla modem som tar åratal att öppna sidor. Pga den nya versionen tar det ännu längre tid. Ca 3-5 minuter att öppna en sida för att sidan hela tiden uppdaterar sig när man skriver något. Tyvärr!
sidorna är mycket segare att ladda nu men det blir väl bättre hoppas jag när allt är klart;) o ska man skriva något blir det error så när man väl är klar blir det dubbelposter istället;p
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Allt segar och allt för ofta så funkar i princip inget. :/ Så inte orkar man sitta här och uppdatera så mycket längre.
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
Jag är inte inne alls, i princip, då datorn där hemma krashade förra veckan. :/