Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 1573 ggr
[Vargnatt-]
0

Matfråga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo nu har Aramis ätit lite dåligt ett tag, vi tänkte först att det kanske bara var någon period han är inne i och helt enkelt inte är så hungrig.
Men vi har märkt att aptiten är det inget fel på, kommer vi till folk vi känner som har hundar och som har hundmat framme dyker han snabbt på skålarna och vill äta upp det, medans han hemma inte är speciellt intresserad av maten.

Så vi har börjat fundera på att byta foder, men vad sjutton ska man byta till egentligen? Det finns ju så mycket olika och vi har ingen riktig koll på vad som är rätt så tänkte höra här om det finns någon som kanske kan komma med tips?

AnneN
0

Haha börjar känna mig tjatig då jag hela tiden rekomenderar samma foder… Jag rekomenderar verkligen Orijen =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Vargnatt-]
0

Tack Anne :) Ska kolla upp det! :)

AnneN
0

Svenska sidan

Kanadensiska sidan (mycket bättre info enligt mig)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Vargnatt-]
0

Tack :) Den svenska sidan googlade jag fram så den kikar jag redan på lite, ska titta på den kanadensiska också :).

Inflyttad
0

Min hund hade lite gaser och pös illa någon gång ibland. Min vet rekomenderade ett foder som heter specific och det är jag väldigt nöjd med.

Läs om det här.

[Vargnatt-]
0

#5 Tack, ska kolla in det också :). Det är nog det märket jag köper till min katt faktiskt.