Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1388 ggr
tira
0

erfarenheter knäoperation?

det finns en chans att min västgötaspets måste göra en knäoperation .men vi vet inte riktigt vad som är fel och om hon måste.,, innan ortopeden har tittat på henne,men våran vetrinär sa att det lutade åt det hållet.(står mer om henne på hemma ifrån vetrinären)nu är det så här att jag och mina 4 barn är mkt aktiva.vi går flera timmar i skogen (och då går vi rakt in i skogen inte på små vägar alltså) flera ggn i veckan ,vi klättrar i berg,vandrar ect tältar mkt.våran freja valde vi för hennes mkt höga energinivå.hon river hela huset dom gånger barnen varit sjuka å hon kommer ut dåligt.hon är van att tränas regelbundet och springer oftast lös.när jag frågade hur återställde dom brukar bli efter en knäoperation sa vetrinären - sådär. och för denna lilla tjej att leva i koppel eller att inte kunna följa oss skulle vara rent  plågeri.så nu vill jag höra alla berättelser om knäoperationer (för freja är det bak) era egna ,grannens eller sånt ni läst själv.alla berättelser om "efter operationer"  skulle jag vara mkt tacksam för mvh tira