Ett jobbigt beslut:(
Efter mycket om och men har vi beslutat för att hitta ett nytt hem at min lilla kille Gucci:(.. Beslutet har varit svart att ta men för hans basta maste det göras. Gucci ar en jattego kille blandras mellan dvargpudel/chihuahua, lite över 2 ar och valdigt mycket vilja…
Har en önskan om att nagon som har orken att trana honom i tex agility eller nagot skulle ta sig an honom, Gucci har en del att lara och jag klarar ej av att uppfostra bade honom och min stora hund Kiara. Gucci ar kastrerad och vaccinerad, alskar att vara den enda som far karlek men gillar andra hundar dock ej stora hanar eller inga hanar alls;). Han skall helst bo som ensamhund utan smabarn… Finns det nagon som skulle kunna veta om det finns ett bra hem at min lillkille sa pm:a mig garna… Har tankt ta ca 3500 för honom, men hemmet maste vara det basta…

En bild pa lillen
vilket tungt beslut, hoppas det går bra för lillen.
tröstekramar spikes

Borde inte vara svårt att få han såld,mosters lilla gull! vadå familj utan småbarn? Han fullkomligt älskar ju min lilla Mimmi;) Ni kommer INTE att ångra er ni som har funderingar på denna gosse!!Skulle tagit honom jag om inte jag redan haft en hund och 3 katter…

#3 Bara skrev sa för jag vill han ska vara den mest alskade hehe:)
Får man fråga varför ni har valt att omplacera sötisen? =)

japp det far du;) Mest pga av att jag ej klarar av att ge honom den uppfostran samt aktivera honom ratt da jag har min stora hund oxa. Har verkligen försökt men nu maste jag inse att jag ej har den tiden eller orken som kravs för att de bada skall fa det da förtjanar:/

Det fattas knappar pa mitt tangentbord darav den fina stavningen hehe
Okej, tack för ditt svar. =) Hoppas att du hittar en bra och passande ägare till sötnosen.
(Haha det ser ut som att du sitter utomlands och skriver när det inte är några prickar över å och ä.)

#8 ja jag vet haha. Det var en kvinna som maila igar harifran smedjebacken som lat bra men sen har jag ej hört na mer:/

Vilket tungt beslut hade ALDRIG kunnat sälja bonzo!! Hoppas allt blir bra!

ja det gick ej med hon som skulle ha honom på prov men nu har han fått ett hem som verkar hel bra i jönköping där han kommer få all uppmärksamhet;)