Hundar iFokus

Hundar

Etikettbruks
Läst 1057 ggr
Woogiebox
0

Boxermänniskor...

Hej svejs!
Undrar bara om det finns nå boxermänniskor här på forumet??
Kul att veta….Glad

KindredCold
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jodå, har ingen egen, men har jobbat med en del.
Är bekant med en uppfödare och ja. Det är en underbar ras.

Ingen renodlad boxermänniska kanske, men helt klart kär i rasen.

Jansing
0

Jag har en liten boxertjej!

minja
0

Jag har en blandras mellan schäfer/boxer så det är mycket hund och jobba med. Gillar även boxer som ensam ras Skrattande.

mariatingsund
0

min första hund var en boxer. Jättego.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

silverorm
0

Har haft boxer, han blev 11 år o var min man!!Glad Ska vi/jag köpa en hund till blir det boxer igen…(har övertygat min sambo…) men just nu har vi en boxertik som dagishund som heter Ebba!!

Woogiebox
0

Tack alla ni som skrivit, jätte trevligt!
Själv har jag en liten boxerkennel & boxer är min absoluta älsklingsras!
Någon som ska på boxerspecialen på söndag??

silverorm
0

#6 Vart då någonstans??

Woogiebox
0

#7 Den äger rum i Hallstahammar.Glad

SofiJ
0

#8. Jag har en boxerkille och i familjen har vi tre boxer Glad. Vi ska inte på boxerspecialen i Hallstahammar men däremot ska vi till Ånnaboda på boxer sm där jag ska ställa ut min boxerkille. Ska du dit?

Spännande att du har kennel. Tror jag vet vilken också…..var ju in och kikade. Jättefina boxrar du har och (om jag nu har rätt) så gjorde ni bra ifrån er på WDS, grattis Glad.

Woogiebox
0

#9 Va roligt!!! Boxer SM hoppar jag över i år. Vad heter din boxerkille?? Vart kommer han ifrån??

Va kul att du var inne o kikade på vår hemsida. Och ÄNNU roligare att du gillade mina boxrar, tack tack!

Ja, visst, det gick SUPER bra på WDS, min hanhund var den enda svenskfödda som placerade sig i öppenklass o dessutom kom han på andra plats! SUPER ROLIGT! Jag var sååååååå glad!Skrattande

SofiJ
0

#10. Jag förstår att du är jätteglad för den placeringen Glad och dessutom i WDS, det är stort. Jag skulle ha smällt av….och så den enda svenskfödda boxern dessutom. Han är ju fin också.

Min lilla boxer är en Myssling och heter Onslow.

Blev ju lite nyfiken när du skrev att du hade en kennel och då var jag ju tvungen att kolla om jag kunde hitta den. Jättefin hemsida och det kommer bli spännande sen när valplådan är full av små busiga boxrar Glad.

Nu håller jag tummarna för er i Hallstahammar Skrattande.

blackangel
0

Jag älskar rasen,har en blandis mellan boxer och dalmatiner:)

Molla
0

Min mamma har en boxer tik som jag ställer. Vi ska också på sm ét. =)

Woogiebox
0

#11 Ja, det ska bli spännande o se vad dom ger för godingar efter sig. Och hoppas allt går bra också. 

Tack för att du håller tummarna för oss i Hallstahammar!:-)

#13 Ok, va roligt hoppas det går bra för dig där!!!