Rottis?
Varför skulle det vara bättre om du bodde på landet?
≧◔◡◔≦
#3 ok, för att du själv skulle tycka att det blev för trångt då eller?
≧◔◡◔≦
#4 Varför är det av intresse? Frågan är ju om någon annan är intresserad.
kerstinjoh; varför kan inte familjen ha kvar hunden?
#5 Det är väl inget fel med att vara nyfiken? Sen är det juh upp till Kerstinjo om hon vill svara på det. =)
#7 Sant, jag bara förstår inte riktigt varför det spelar någon roll. Men klart att det är upp till Kerstin att svara :)
#5 Varför jag blev nyfiken är för att jag inte förstår vad bo-ytan har med hunden att göra sålänge hunden får vad den behöver (man motionerar ju inte jycken inomhus). Därför undrade jag om det var just "trängseln" som var problemet då trådskaparen verkade vilja ha hunden för övrigt.
Men ja, det är upp till trådskaparen om hon vill svara.
≧◔◡◔≦
hunden ska ju inte rastat inne utan ute:)

Vill bara peta in att jag bor i lägenhet på 52 kvadrat med 4 hundar och det fungerar utmärkt!
Visst går det utmärkt att bo i lägenhet med hund och hundar. Men det är väl en smaksak om man tycker det passar en själv eller ej. Själv tyckte jag det blev trångt med en jappe och en GD i min lägenhet, inga fler stora hundar förrän jag bor i hus. Men det betyder ju inte att alla andra tycker som mig :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Ja jag hade inte pallat fler hundar i denna tvåan. Spelar ingen roll hur mkt jag rastar, det blir trångt :P

Anledning till omplacering?

Finns i?