Hundar iFokus

Hundar

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1065 ggr
[Yoe-Yoe]
0

Jag har hittat hit!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!
Jag hittade precis in hit så jag tänkte presentera mig lite smått. Jag heter Johanna och är 18 år gammal. Jag har nästan en hund. Det är min mormor och morfars men han är hos oss riktigt mycket eftersom de ofta behöver passningshjälp.

Här kommer lite fakta om Simba!
Namn: Simba
Ras: Welsh springer spaniel
Ålder: 3år

Ehhh ja.. det får bli det! XD Bifogar en bild på snyggingen med! XD

[Yoe-Yoe]
0

Bara för att jag inte kan låta bli så får ni se en till! XD

gejsa
0

Hej och välkommen hit. Jag har en schäfervalp på 13 veckor och två blandraser på 6 år (syskon).

fettmedkevlar
1

Välkommen, själv har jag 4 stycken hundar. Tre är Alaskan Huskys i åldrarna 1, 3 och 5. Fjärde hunden är en renrasig schäfer på 5 månader.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Nikkis
0

Hej och välkommen, hoppas du kommer att trivasSkrattande

Jag har 3 hundar, två st renrasiga schäferhanar, 10 år resp. 13 månader och en renrasig Pekingese tik, 9år.

Jätte fin hund, härliga bilder!

Haha, jag bara måste berätta om en sak jag kom att tänka på när jag såg din första bild. Jag hade(!) en exakt likadan vattenleksak till mina hundar. Varav en man på stranden frågade mig en gång om varför jag kastade en dildo till hundarna! *asg*

spikes
0

hej och välkommen själv har jag en collie;-)

Mattans
0

välkommen hit!
misstänkte nästan att det var en springel spaniel på första bilden. Men kunde inte komma på vilken sort av springel spaniel dt var, men welsh vare :D själv har man en Engelsk springel spaniel :) Riktigt fin hund & bilder!

bifogar en bild på min spaniel madicken, dålig bild men.

[Yoe-Yoe]
0

Tack så mycket allihop!

#6 Jepp, en welsh var det! Vilken söt vovve du hade då! :D