Tandlös Marodör.
I dag har Amos varit i dåligt sällskap, stackarn. Han har härjat runt med shaffer-Arras och bitit bort två tänder i den tjockhudade Arras.
Exit fick inte vara med, så han stod i hundgården och YLADE *fnys* typiskt shaffrar.
Fast nu är jag lite bekymrad för att Amos öron ska börja växa hejvilt shafferaktigt. För det var väl så det var när tänderna flög sin kos?

Precis! Akta dig kerstin så du inte får en shaffer helt plötsligt.
Att jag har en äkta shaffer märks verkligen. Jag hade alldeles glömt hur min förra shaffer drack vatten. Det är ju vatten överallt i köket. ibland får man nästan simma fram. Och hur hon låter när jag går ifrån henne. Hon skriker som om hon satt fast. haha

Ja du Kerstin, passa dig så öronen inte ställer sig på honom. Det skulle väl vara lite jävligt? Du får nog hänga sådana där duktyngder i öronen på honom så dom håller sig flabbeaktiga :)
Nej men helt seriöst Kerstin, jag vill träffa dig :)
#1 Hrmpf, Hicka har sådan separationsångest så det heter duga. Och hon skriker bara när jag går i från henne, lämnar någon annan henne så är det typ "jaha, dig skiter jag i".
Hicka har också förmågan att fylla munnen med vatten och inte svälja det när hon går ifrån vattenskålen, halva köket brukar vara i klass med en pool.
Duktyngder stjäl man och drar allt vad man kan i. Jätteskoj!
Förresten höll husse på att ta livet av mig häromdagen. Stor, som jag är så slapp jag transportburen och fick hela bagageutrymmet för mig själv, Mysigt! Å ännu roligare blev det när jag fick tag på en bit av innertaket att kampa med.
Fast det kändes lite läskigt när det höll på att ramla ner på mig. Jag tyckte jag såg riktigt söt ut när jag kikade fram under det hängande taket. Fast husse såg ut som han höll på att få en hjärtattack.
Jag får be matte att hon skaffar sig en tåligare gubbe.
PS Jag hann bita av en lampkabel också. Det kunde husse gott ha så som han skrek på mig.
//Amos
#3 hur långt har du kommit?

#4 Hahahah, du har inte någon bild på hur taket ser ut i dagens läge? :)
Mja, jag är just nu nere i Uppsala. Har jag gått för långt?

#3# Är Hicka också en shaffer eller? Precis så gör nämligen min Bessie nu. vi hade ju torrt på golvet innan hon kom. I dag är det precis 5 veckor sedan jag hämtade henne. Tänk vad fort tiden går.

Åhhhh Kerstin vad söt han är, nu skickar jag allt en blöt sommar puss på lilla nosen
Och nu får du allt ta och mosa käket åt stackarn eller så kan du ju fråga Lantisen om du får låna lösgaddarna åt honom tills pliggarna har vuxit ut igen 

#7# Nehej du, mina tänder behåller jag för mig själv.

*ASG* Nu är du allt lite snål, tänk på lilla stackars Amos som inte kan tugga sin mat… han kommer ju få magknip 
Hur är det med lillpluttan då, har hon växt på sig nått? *fjäskar* kan man få se ett nytaget kort….snällaaaa 

#6 Haha ja, har du inte vetat om det? ^o)

#9# Men jag då! Jag måste ju också ha tänder. Eller???
#10# haha jo, när du säger det så. *skäms* Har ju sett bilden med. Men jag är så dålig att gå in på andras sidor och kolla foton och så. Brukar mest gå in på dom som varit på min. :)

#11 Ja jag tror nog det jag också.. :|
#12 Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen din bondlurk! Du måste ta dig i kragen och gå in för att titta, eller ja.. Jag har ju inte ens bilder på min sida :P Fast det finns bilder här, http://wikstr_m.pixbox.se

#13# Vafalls! Kallar du mig bondlurk du med? Akta dig så jag inte letar upp din brevlåda med. *fniss*
Har tittat nu på bilderna. Men inte mycket på en shaffervalp. Mest bara på Nikita och en hel drös andra elaka bestar ju. :)

#14 Hehe, ja men Kerstin säger ju att du är en bondlurk så jag har väl ställt in mig på det? 
Ja jag vet, är för slö för att ladda upp mer bilder (A).. MEN det kan jag fixa på momangen.

Haha för slö! Ja, jag får titta på det i morgon. Ska gå och sussa nu.
Man får inte lyssna på kerstin för mycket. Du kan bli tandlös då. hihi
det kallas bondmore-demens.