Marodören Amos!
Jag har kommit på att jag egentligen inte gillar schäfrar.
Labben Amos är faktiskt både snygg och smart, så nästa hund blir absolut en härlig labbe!
Midsommar, midsommar jag kan lura dig vart jag vill? :P
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com
#0 Visste väl att de rätta generna skulle titta ut till slut!!!!
För det är väl aldrig så att du har mor din på besök och automatisk inloggning på HundarIFokus…???

Men Nicki!!!!!! Vad är det jag ser? Tänker du ÖVERGE SCHÄFER??
*fyyyyyyyyyyyyyyy skäms på dig, bussar Hicka så hon biter dig i tårna och försöker få lite vett i dig*
Mohahaha!

Haha ändera är hon full som en alika eller också är det mamma kerstin som är i farten igen. *fniss*
Konstigt nog tror vi dig inte Nicki. haha
Jag tror nästan att Kerstin sitter bakom nicket, hahaha! xD

#7# Ha ha inte så svårt att tro det eller gissa sig till. *fniss*

KEEEEERSTIIIIIIIIIIIN gör inte sattyg!

#10 Hon kan väl inte gå emot sin personlighet heller! Man är som man är skapt. Kerstin är skapt efter Kerstinmall - och då blir det som det blir

Haha skriver du till dig själv kalleankasmormor. *fniss*
Nej kerstin skulle aldrig hitta på något sånt där. Så smart är inte hon. haha

Okej, jag nu har jag bilden klar för mig. Eeh…tror jag. Men jag förstår inte ALLS vad du menar med att jag skulle ha skrivit till mig. VAAAAD kan det betyda?
#7 nä.. det var bara den andra gissningen.. som du ser så tror jag främst att de rätta generna äntligen har tittat ut.. ;-)

#13# Nej, det är svårt att fatta ibland när man har för små händer. *fniss*

#17# Att fatta! haha förstod att du inte skulle förstå detta kerstin lilla.

**AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tänkte bara meddela att jag precis bytt mamma.
Den jag hade innan var inte klok.
Skulle labben Anos vara snygg och smart *fnys*
Han är bara tjock, bitig och klumpig.
Min nya mamma har fått skarpa regler om att inte kidnappa min dator.
Tur att ni här inne är smarta nog och inte gå på hennes trick *dubbelfnys*
**

Haha välkommen tillbaka. Det är tur att vi är smartare än din lilla mammsen. :) Självklart trodde vi inte att det var riktiga Nicki. Så dum kan du ju inte ha blivit tänkte vi. *fniss*
Det är väl nog att din gubbe ställer ut marodören Amos åt henne tycker jag.

Tur att hennes lömska trick kom fram! Nicki - du får lägga lösenord på din dator! Fyyy skäms kerstin!

Ja, ja kerstin har du hört den där om vargen också eller?

#22 Osckyldig? Kerstin? Gaaaaaaaaaaaaah!

hihi, det här var en rolig tråd att läsa :) hih. Ofta man inte gillar schäfer lixxom xd ;)

#26 Mecicinalstyrelsen? Är det någon sorts särskild styrelse för personer som bara gillar labbeflabbar…?

#28 Och labbeflabbeälskare har fel i vilken hjärnhalva…?
Jag, som varande rättstavningsaktivist på detta forum, är fortfarade intresserad av vad mecicinalstyrelsen är…(kan inte riktigt ta semester fast det är sommarlov…)
För övrigt undrar jag om du och lotta äntligen har kommit ut ur garderoben, förlåt förrådet, och var sjutton ni har gjort av de danska sjömännen…?

#30 Jaså - man lyckades fixa till att gå in och rätta felet. SÅ HIMLA LÖMSKT! Men den går vi INTE på!
Hur mår din labbeflabbe, förresten, har han tuggat i sig något nytt mumsigt? En soffa eller nåt?

Haha skrev kerstin fel!!!! Ja, det är inte lätt nu när vi har en svensklärare på vår sajt. eller heter det svenskalärare? hihi

#34 svensklärare heter det! Och det är helt riktigt att ni nu alla ligger illa till!
Framförallt känner jag ett extra ansvar för att kontroller kerstin. Vet
inte varför…

# Oh ja - namn börjar ju alltid med stor bokstav…
eeehh Kerstin lilla!

#38 Jag är lite bekymrad över din hälsa Kerstin. Tycker att du verkar vara lite snuvig. Du fnyser väldigt ofta. Är du allergisk mot något?

Alla Älskar schäfrar (a)

Hallå hallå medarbetare i forumet - ett fatalt skrivfel har blivit publicerat i inlägg #42 - bör tas bort omedelbart! (
)
Kerstin var är du när man behöver dig!?!!

Nästan alla… ^^

haha x'D

Haha lilla kalleankasmormor du sitter här och skryter att du är svensklärare. *fniss* Ändå skriver du fel själv.
Kolla: Framförallt känner jag ett extra ansvar för att kontroller kerstin. Vet
inte varför…
Trodde att jag fick lära mig i skolan att det hette kontrollera. haha

#47 GAAAAHAAA vad otrevligt det är med uppmärksamma människor! Får skylla på att jag gjort nya(längre) naglar och därför inte har riktig kontroll över tangentbordet. Är det en bra ursäkt?:S
Läs # 26 igen, men ta på dig glasögonen först!