Han är bara FÖR SÖT!! *krama* 
Han ser gosig ut :) En liten nallebjörn :)
Lilla björnen ^^ Behöver ni hundvakt nån gång ställer jag upp 
är han ensam ute på altanen nåt? *visslar* o vilket kommando använder du när du ropar på honom? *heeelt oskyldig fråga*
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Hahaha - man vet aldrig…:)
får väl skicka ett brev till kalle o be om adressen till mormor så jag kan sitta på span… men e han borta nån gång så är det INTE jag som tagit han;p det är säkert gejsa eller kerstin isf hehe
/Ingalill

Hehe - ja du kan ju iaf skylla på dem - de har säkert gjort NÅGOT!:P
Han ser ut en en tantis-nalle-björn! ;D
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Naawe så himmla kär!! :D
Medarbetare på Hundar.ifokus

Men gud så söt han ser ut att vara.
Hur mycket väger han nu? Vägde min i dag och hon vägde 10 kg exakt och är i dag 11 veckor. Undrar om det är normalvikt.
AAA vilken nallebjörn… Passar såååå himla bra tillsammans med min pussgurka juuuu 

Nämen guuuuud, usch han är juh hemskt söt :') Lille nallebjörnen dåeh :)
Mvh Ellenfyrkant
#9 självklart är det dem *nickar* JAG skulle aldrig nappa nån;p
/Ingalill

blir bara lite avis…. Sötis.. Finns inget gulligare än en pälsbollsbebis…. Hur söt som helst….
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Vill du inte bara ligga och krama honom i all evighet??? han ser väldigt kramgo ut..
Så söt bulle! Så söt så jag bara vill äääta bulle:) hehe
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ruskigt sött.
Fy tusan så söt han är!! :)
nämen gud så sööt:-)

Han är det gosigaste som finns. Och har den goda smaken att inte vilja göra något annat är pussa på matte! Det är sant - jag kan nästan int efå mig till att göra något annat än gulla med honom. Han är precis så gullemjuk som han ser ut. Han ökar dock ganska mycket i vikt eehh…Väger 15kg nu…och är 10 veckor i morgon…Men benen är raka och fina och han får lagom med foder enligt RC, så det är nog som det skall!
Gejsa- 10 kg på en 2,5 månaders schaffervalp låter helt normalt. Enligt RC:s viktkurva kommer hon, om hon fortsätter viktökning på samma sätt, att landa strax under 40 kg och det är väl rätt så normalt för en schaffertik - eller? Enligt samma kurva skall min bebis landa uppemot 80…

Ja, ja sitt inte och beröm hennes valp för mycket. Hon blir så uppblåst då att hon kan spricka ju. :)
#22# Säger du det! Var hittar du en sådan kurva? Vill gärna kolla.

Sööööt :)

#23 Kan tyvärr inte svara - har spruckit!:)
Jag har fått en valppåse av min uppfödare och i den låg en mapp från RC. Där hittade jag kurvan. Det är mycket möjligt att den finns på nätet också!

Åhhh herre min je det var nästan så jag smälte ner i en pöl, så söt så jag tror jag smäller av =)
Kerstin var är du när man behöver dig som mest *muttrar* Har du färgpytsarna kvar? Vi måste stjäla någons hund och färga den i samma färg som bullens…..JAG vill HAAAAAAA!!!! Vi gjorde ju ett himla bra jobb med Aramis, han blir nog jätteglad att få en kompis…..

#26 Vet inte varför mitt bloctryck börjat stiga.
Hallå hallå - alla människor i färgaffärer - om ni ser två förvirrade tantisar fråga efter färg, SÅ SÄLJ INTE TILL DEM! Det är två ytterst farliga männsikor! Kontakta gärna någon form av psykiatrisk avdelning för vidare utredning.

Ny bild! Tänk er att få burra in huvudet i denna bullmagen" Yummi!
Huvudet ligger längst upp till höger!

#28 vilken fin bild! ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Haha vad du svamlar! Var du onykter när du skrev eller? haha

#32 Skulle jag förtära alkohol? Jag som är i princip nykterist(åtminstone alla helgfria söndagar…)!
Jag säger som kerstin *fnys* och *dubbelfnys*! Jag hade på sin höjd druckit mindre mängder vin(=1/2 bag) och kanske några drinkar…
Fast allmänsnurret har jag även utan alkohol. Det är medfött!

Ja, det är nog samma här faktist. :)
#31 Naw, gullplutt :)
Aw söta nallebjörnen ^^