Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundsport-och-aktiviteter
Läst 1201 ggr
koompiis
0

Kapp Tävling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heej ^^ ska kanske till västerås i helgen och kolla på Hundkapp (söndag) :)
är de någon som ska dit å kolla? *nyfiken* :)

(OBS: Salukilopp på bilden)

SaraC
0

Ska inte dit själv, men hoppas det blir kul :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

spikes
0

blir säkert jättespännade, ha det så skoj:-)

Anett Lindbom
0

Det är roligt att titta på hundkapp, nu är det många år sedan som jag var och tittade på ngt sådant sist men förr var vi iväg och kollade rätt så ofta.

Förr var vi även och tränade våran varghund några gånger, Men han tyckte det var minst lika kul med alla människor runt banan så han var ju tvungen att stanna ibland för att hälsa om det var ngn han kände igen..=) Vi testade även min Whippet men han var inte så intresserad av att jaga trasan.  Men kul är det ändå med hundkapp.

koompiis
0

#1 okey ^^ synd :)

#2 ja då :D

#3 Mjoo :) de e ju de ^^ är uppväxt me de så de e ju en del av mitt liv :P
tränar ni inte dom nå mer då? :)

KerstinP
0

Åh va roligt. Jag har haft Greyhound för längesedan och tävlat med. Det är nästan så man blir lite sugen på det igen. Det är ju så kul att se de ivriga hundarna på banan. Ha en fin dag på kapplöpningen!

Anett Lindbom
0

#4, Varghunden är borta nu pga ålderdom & min Whippet Benji börjar bli gammal han också och Benji är inte alltid så intresserad av att springa. Men han har ju i alla fall barn & barnbarn som har Lure Coursing-licens.

koompiis
0

#6 okey :( så då vis.. de var ju tråkigt att höra.

koompiis
0

#5 Jaopp ^^ vi har också haft förut, men har bara en som vi tävlar lite gran med :)

Ja de e ganska kul att se deras lycka när dom är på banan och nöjda och glada dom är efteråt också :)