Vad ska ni göra i sommar ?

I år är vi med valp, så vi håller oss hemmavid. Annars brukar vi åka till södra Frankrike några veckor varje sommar. Det suger lite i tarmen, skall jag erkänna. Fast Bullen är värd det!

…och jag låste just nu ytterdörren.
Jag och min kille ska byta storstad mot småstad och vara hus-och hundvakt åt mina föräldrar de veckor de är bortresta. Ska bli skönt att bara få vara lediga och rå om varandra och jyckarna i stort hus med jättestor gård osv… Vi har utomlands i våras och ska troligen iväg en sväng i höst också, så det här känns så skönt och lugnt.
Jag, yngste sonen och Åskar åker "hem" till Enköping en vecka o slappar o Åskar får leka med resten av familjens hundar (en rottis, en aussie och en liten york/lasa aphso) och springa ut i en trädgård hur mycket han vill under en vecka… 15-åringen vill inte åka så han blir hemma och tar hand om katterna så slipper vi kattvakt i år oxå;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag, killen och Aramis ska ta oss upp till Kiruna för att hälsa på släkt och vänner :)

Kommer åka till Öland 1v den 12/7 tillsammans m våra kompisar o deras hund, som är Roxies kille ;)
dom har ett gammalt hus där vi ska bo… ska bli jätteskönt! o speciellt kul att kunna ta med hundarna utan problem
sen blir det lite småturer hit o dit… o sista semstervecakn åker vi ner till skara o hälsar på min familj

Haha alla som har valpar stänger sina ytterdörrar nu med lås och bom. Fara för kerstins sommarnappning.
Vi ska vara hemma. Var ju till kanarieöarna i mars gubben och jag. Vi firade ju vår bröllopsdag då fast den eg äger rum den 1 juli nu. Men gubben fyllde även 50 år då.
Sedan har vi ju lilla Bessie nu så det blir att stanna hemma.
De blir nog ingenting i år.. har inte ekonomi till det och vet inte vart jag skulle isf heller..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Häng hemma. Solar, badar, grillar, åker båt och annat roligt med kompisarna. Nu börjar P&L festivalen här i stan också, så det blir kul!
Åker och hälsar på en kompis i Karlstad, längre resor än så blir det inte :)
Och så blir det självklart mys på mitt och Eros älsklingsställe - sommarstugan.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#10 Åh, jag kommer! de såg himla fint ut:)
Det är supermys, du är så välkommen :)

#12 Vart ligger de då?
#14 Dalarna såklart! Mellan Borlänge o Falun.

Ska få en Coton de tuléar valp 2 juli kommer maasa bilder på hemsidan ^^ freestylefreaks.webb.se Lr på bloggen iaf :D
#15 Hehe såklart!:P Ja tusan.. de hade vart kul att åka upp med ecko fjärt:) Fast då skulle väl Eros springa och gömma sig?;)
#17 Hihi gömmer sig? Varför skulle han göra det?

Jag ska jobba som vanligt i sommar, tur att det bara är 50%. Tar en vecka ledigt då jag, raksha och Vidar åker på ett lajv.
Nästa vecka packar vi tält och prylar. Fredagen åker vi till Kolmården, campåar och myser på kvällen, gör parken lö och sö, sen åker vi hem. Enda semestern vi tar tillsammans, tror jag. Ev blir det en helg i stugan oxå.
Vi ska spara semesterdagar till vintern, så att vi får åka till stugan och snön i vinter. Dessutom ska vi ju flytta snart. Packar och förhoppningsvis bygger hundgårdar i augusti, bygger dem färdigt och flyttar i september.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
vi ska åka till italien på torsdag är borta i tre veckor, sen ska v nog bara vara hemma, kanske några dagsturer. ^^

Det blir bad och sol här hemma över sommarn, sen i augusti åker vi till Spanien i 10 dagar…gissa om jag längtar =)
#18 Ja, Eros är väl lite små nervös med andra hanar?:)
#22 En del går han ihop med, annars blir han bara arg 
här blir det en långtur till skåne med både hundar o ungar:-)
#23 Haha, de låter ju jääätte bra^^
Kanske blir lite jobb för mig med.

Jag ska åka till Kosteröarna utanför Strömstad. Det blir en sväng dit varje år. Jätteskönt!
blir hemma, jobbar ganska mycket. nån tur till götet och en till kolmården är det sagt. ska till Rom i höst, en 50 års present till pappa.
..Ska ni semestra någonstans ?