Tuggummi-fynd.
hihih! Ja, du har rätt, man trampar typ allid i tuggummi … Vad är tyggemi? Konstigaste stavningen jag har hört/sett iallafall! ^^
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Tuggummi heter det. Men kerstin kan inte stava vet du malin. :)

Haha nu har du t o m ändrat rubriken ju. *fniss*
HAHAHA!!!!! Keeerstin kan INTE stava! ;D
"hon är en tantis i nattmössa som alltid hälsar på alla möss! ;D Hon heter Kerstiiiiiiiiiiiiin och har en labradoooooooor som heter Torkel…lalalalala" xD *sjunger väldigt falskt*
Skyll på det du! Du bara låtsas Kerstin! ;D fast du vill aldrig erkänna det…….fast vem vill det? hihi! :)

Haha fjutteshaffer!!! Hör på den du. Vänta bara när dom är fullvuxna då leder min i storlek mot din lilla tjocka julegris.
#8, okej då………Fast…….om vad? Jag orkar inte! ;)
Ska vi bråka om det? låter konstigt tycker jag….

Min hundis äääälskar begagnat tuggummi som sitter fast kletat på gatan! *SMASK SMASK* :D
Jo då, jag har märkt tuggummin!:( Dumma Ecko älskar att ta gammla äckliga tuggummin från backen och tugga.. sååå äckligt!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Skorpan tog alltid dom största hon hittade när hon var liten, och fy vad äckligt när man skulle ut med dom….för att inte tala om hur många gånger man fick klippa ur kladdet ur öronen på henne *urk*
De tråkigaste är att Ecko gärna tar värre saker. Som en död fågel som ligger här utanför.. och ett kotlettben som leget hur länge som helst. Vet inte hur många gånger jag fått gräva ur de ur hans mun.. men nu har han börjat fatta att fågel inte är okej iaf:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
haha, nova hälsar till amos att hubbabubba är godast, det hittar man utanför skolan här.. de utan socker som ligger utanför badet går ner de med. Har man tråkigt på stan när matte pratar eller nått kan man alltid glida ner på marken lite obemärkt, åla bort till närmasta inkletade tuggummi och försöka slicka upp det.
Men godast av allt, det är kondomer.. (matte misstänkte att de hade smak och är evigt tacksam att det var skoleleverna som fått dem och de INTE var använda..)

#14, Men de är ju SÅÅ gott med en färdigtuggat smutsigt tuggummi :)

#21, 

haha, min hund äter död groddor ibland de är äckliigt!!

#23 Bläää det var nog det äckligaste på denna tråd ;)

Haha, jaa! ><

Roxie hittade några fina tuggummin på centralen idag hon oxå.. *mums* 

#1&2 Jag är så tacksam att ni tar över mitt rättningsarbete i forumet. Det blir jobbigt annars…:) Jaså du Kerstin - du har lite problem med stavningen ja. Hmmm.
Amos är anställd av renhållningsverket(och får för övrigt bra betalt för jobbet) Han jobbar just nu på tuggummiavdelningen, men kommer eventuellt att flyttas över till avträdesavdelningen/vänlig hälsning Inge Skräp(VD)

vad yrar ni om???