Tror ni hugo kommer glömma mej?
Min mormor ska passa hugo i några veckor för jag ska jobba en hel del och har inte så mkt passning förhonom. Jag pratade med mormor nyss och hugo trivs jätte bra.
Jag har gråtit i några dagar för jag saknar honom verkligen! Känns så tomt utan lilla Hugo. Men jag vet ju att han har de bra där… mer jag som har de jobbigt utan honom:)
Tror ni han kommerglömma mig under den tiden han är borta? Vill ju inte att han ska tycka om henne mer än mig*ler*
Jag tror INTE att han kommre glömma dig…Vi harj u inte haft Rico hela tiden…Fick han när han var 9 år..och när vi hade haft han i ganska många veckor….så fick han träffa sin husse!! Och du skulle sätt vilket glädjeskutt han fick alltså, han vart helt galen, kunde inte sitta still eller nånting! ;) Så jag tror inte att det är nån fara! :) Utan tvärtom, han kommre blir jätte glad när du kommer hem! ;)
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Håller med #1. Inte kommer han att glömma dig inte! Du tycker väl om fler personer än en, hoppas jag. Han blir störtlycklig när han får träffa dig igen. Jobba nu på duktigt och låt din mormor ha några trevliga veckor med vovven och så är han din till 100% när ni träffas igen!

nej då. han kommer inte glömma dig :).
//Wizy
haha man blir ju lite nervös:) ja jag ska jobba på nu å tjäna pengar åt mig å hugo,hii!

Jag kan förövrigt berätta en sak som nog lugnar dig lite då ;).
När jag var mindre, för kanske 3 år sedan borde det bli, så hade syrran & hennes pojkvän en hund, som jag & Thessan (Min andra syster) passade ibland. Man märkte att hon kände igen oss, det gjorde man verkligen.
Thessans nuvarande hund Nicki blir jätte glad, och även andra har sagt det till mig, när hon ser mig.
Eftersom jag passar Nicki rätt ofta, men det går veckor och ibland längre tid imellan så märks det tydlit att hon tycker om mig ändå :p.
Så… om hundar jag passar/passade IBLAND kommer i håg mig, är det väl självklart att din egna kommer ihåg sin underbara matte? ;)
//Wizy
Tror inte att han glömmer dej :) Hundar som jag rastat när jag va yngre å inte hade hund själv kom ihåg mej även om vi sågs väldigt sällan emellanåt :) En av hundarna lever fortfarande å vi ses ibland, kanske varannan månad å han blir jätteglad när han ser mej ^^

Jag känner precis som du haha! När jag sover borta EN natt får jag ångest över att Riesen ska glömma mej hehehe 
Men de är klart dom inte glömmer! =)
Hundar brukar ju ha ett väldigt bra människominne. Min bror kommer super sällan hem till mamma, men hennes vovve Lufsen kommer ihåg honom lika bra för det. Och alla Ecko träffat kommer han också ihåg.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Det sista en hund glömmer är ljud och dofter. En i min familj fick lämna bort sin hund i ett halvår för utlandstjänst. Efter ett halvår så kom han hem och skulle hämta sin hund. När han kom in genom dörren till hon som passat hunden så började "Trix" skälla som tusan men så fort ägaren började säga hel och så så kom alla minnena antagligen tillbaks. sen var det som inget hade hänt. Trix såg inte längre hundpassaren som nån ägare