IDIOTER!!!!!
Hur kan man ta och slänga en hund .. veva den i luften 1-2-3- sen slänga ut den i en sjö en lite yoskshire :( jag säger då bara idioter
Veva den i luften? Jag ser bara honom kasta hunden i vattnet.

#1 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
…….

#3 Snälla lämna mina trådar
Varför det?
Vill du inte ha svar på det du skriver bör du inte skriva.

men man behöver inte dumma svar får dej .. kan få vettiga svar av andra människor
Alla VETTIGA männskor ser vad som är dumt i denna tråd.
Lägg ner attityden.

Jag kan inte heller se att hunden vevas i luften.. ser att den kastas i vattnet men inget vevande
Lägg ner diskussionen.
Jag flyttar tråden till en mer passande kategori.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Eller ta bort hela tråden. Man får ju tydlgen inte svara i den.

veva är ett ord här uppe som menas att man puffar lite . jallafall där jag bor

ursäkta mitt talsesätt men j<g skriver som jag pratar typ

ursäkta mitt talsesätt men j<g skriver som jag pratar typ
Jag flyttade den från GOD MORGON/MIDDAG/KVÄLL till MEDIA.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

oki
hmm…jag vet inte vad jag ska tycka..

Håller med linda!! IDIOTER!! :(:(
#17 Varför det? Det finns faktisklt hundar som älskar vatten och inte skulle ha ngt emot det där. Tänk om det är en av dom?
Håller lite med Hera, vissa hundar tycker kanske att det är kul, det är ju precis som att man kastar snöbollar till sin hund,Rico tycker att det är jätte skoj! :)
Alltså det är många som gör så med sina hundar för att de viftar på svansen och tycker att det är roligt. Man ser inte så bra eftersom det är dålig kvalitet på bilden, men det ser faktikst lite ut som om yorken viftar på svansen… Filmen är svårtolkad dock…
#20 Precis, man ser inte hundens reaktion.

men man slänger ändå inte djur tycker jag.,. slänga ut en pinne och hunden får hämta den själv.. men men finns ju riktiga idioter oxå

#22 håller med dig jag!! Skulle då aldrig få för mig att kassta ett djur!?? då borde man nog söka hjälp…
Nej, det är ju jättehemskt om hunden tycker det är kul ;)

#24 den kans ek fiftar på svansen men vem säger att den säger oj vad kul att slå i vattnet?

tack smeagol :)
Jag hållre faktiskt med Hera i det här! ;) Om hunden tycker det är kul? Varför bry sig om det? Det finns hundar som gillar att bli kastade i vattnet..Det är precis som att låta hunden springa efter en pinne/boll…men det är ingen som reagerar om nån kastar en pinne/boll, eftersom att Alla ser att hunden har roligt! Det finns vissa hundar som " kastar" sig själv i vattnet! ;) Dom springer mot kanten och hoppar ut! Det kan inte vara något värre? eller?
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Men hur vet vi att hunden tycker att det är kul när vi inte känner den och man inte ser bra på filmen - det är ju i stort sätt omöjligt.
Tycker den att det är kul, jätte bra.
Jag personligen skulle inte kasta ett djur även om den tycket om det. Men alla är udda så. ^^'
//Wizy
#28, jag skulle heller aldrig kastat ett djur sådär, MEN det finns väl folk som gör det! :)

#29 - Ja, och dom ska vi inte dömma om hunden tycker om det. :) Sedan om vi ägare vill göra det är ju en helt annan sak.
//Wizy
Ja, precis!

Lite O.T här. Men jag har sett en hund på youtoube som blev dödad av sin husse. En schäfer som blev slagen i huvudet gång på gång. Och hur hundar avlivats i Kina med olika verktyg och dom flesta VIFTADE PÅ SVANSEN tills dom dog. För att dom försökte blidka dom som dödade dom.

Jo det har jag med Gejsa. :/
//Wizy
#32 Åh fy så vidrigt. Vad är det för fel på folk???
Gejsa har ju en poäng i det hela. Även om hunden viftar på svansen betyder inte det att den tycker om det.
nej, det är sant…

Precis så menade jag. :) En katt som är på väg kan även spinna.
Man känner nog sin hund så väl att man vet när den är glad och inte. Det handlar inte bara om svansen utan hela kroppshållningen.
#32 Usch, jag fick en ilning genom hela kroppen när jag läste det där, hur tänker människor? Hur kan man vara så helt utan empati?
jag vet en som, för ganska många år sedan, hade en cockerblandning som älskade att bli kastad i vattnet från bryggan. Han vägrade hoppa i själv utan sprang ut och väntade på husse, hoppade upp i famnen för att bli ikastad… sen simmade han in till stranden, sprang ut på bryggan, hoppade upp i famnen och kastades i… så kunde de hålla på ett bra tag och det var nästan alltid husse som fick avbryta leken så de kunde åka hem…
så det finns faktiskt hundar som vill bli ikastade även om jag aldrig skulle göra det själv…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#38# Det vet man aldrig. Det finns ju folk som inte alls förstår hur hundar beter sig bara för att dom råka äga en hund.

Tänkte precis som Hera i #18