Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1725 ggr
Tuff
0

Favoritraser

Jag tänkte att det kunde vara intressant och se vilken hundras som är populärast på fokus. Mina favoriter är keeshond, westie, norfolk, japansk spets och sheltie.

lena1
0

de e många de, men jag gillar ju collies förstås och vallhundar överhuvudtaget de står mig ju närmastGlad

Tuff
0

Såg att jag hade glömt schäfern som är en av de absoluta favoriterna.

Kristall
0

Collie, Labrador Retriever (jaktlabbe <3), Newfoundland, Jack Russel Terrier <3, Border Terrier, Finsk stövare <33.. finns många favoriter. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

babsan
0

Chihuahua, toypomeranian och grand danois :D
Dom är så ruggigt fina :D<3

[Malin3033]
0

Nästan alla vallhundsraser, finsk lapphund, dalmatin m.m.

Zvintos
0

Rottweiler, staffordshire bullterrier och whippet är mina 3 absoluta favoriter. ^^

SaraC
0

De flesta raserna ur Grupp 5 och GD.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SparklingTindra
0

Shetland Sheepdog såklart, Storpudel, dobermann, Weimaraner, Markiesje och Damchi.

Jag har hur många favoritraser som helst men dessa var dom som poppade upp i huvudet just nu. =P

[lottaeriksson]
0

Dobermann, Rottweiler, Amstaff, Staffordshire Bullterrier, Dogo Argentino, Amerikansk Bulldog, Alaskan Malamute, Siberian Husky, Karelsk Björnhund, Akita & Amerikansk Akita, Mastiffer i överlag och många fler :P Men dessa är de absoluta favoriterna ^^,

ikapika
0

engelsk springer spaniel, engelsk cocker spaniel, grand danois (nästa hund blir det varit förälskad i rasen i några år nu)schäfer, finsk stövare…sen får det nog va bra änsålänge iaf :)

Wiizy
0

Chihuahua, schäfer mfl.

malinroth
0

Jag gillar hundar som inte fäller och mina favoriter är nog

Irish softcoated wheaten terrier, bedlington terrier och Pudel :)

Fast ja det är svårt att säga…har många favoriter egentligen, och jag gillar många hundar som hårar men vill helst inte ha nån sån själv.

Liss
0

American staffordshire terrier, Bullterrier, Dogo Argentino, Cane Corso, Dogo Canario, Grand danois, Fransk bulldog, Amerikansk/Engelsk/Tibetan Mastiff osv, Alaskan malamute, Siberian Huskey, Weimaraner, Dobermann med många fler^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Tezza
0

Retrieverraserna och då jaktmodellerna av främst golden, labbe och flat:) Men är oxå svag för Weimaranern och Heeler:)

Anett Lindbom
0

Jag gillar alla hundar, jag går ju i planerna för nästa hund, och varje gång jag ser ngn ny speciell hund ute så tänker jag att sån skulle jag nog vilja/kunna ha, och då spelar det ingen roll om det är en blandis eller ngt annat gulligt..=)

Men som det ser ut nu så blir det nog en mindre hund nästa gång, en hund utan jakt i sig, som tex Papillon, toy/dvärgpudel eller kanske en Dvärgspets.

Anett Lindbom
0

onödigt med flera likadana inlägg, de blev ngt tjall med min dator..

Anett Lindbom
0

--

NinaSkurken
0

Schäfer, fransk bulldog, keeshond, chow chow :)

[HeartQueen]
0

har också många favoriter: bla: amstaff, chichuahua, dvärgspets (pomeranian), golden retriver, sheltie (shetland sheepdog), collie (av den gamla modellen), toypudel, Grand danois, m.f…

Anett Lindbom
0

Ja just ja, min favoritras eller raser är då främst Whippets, Irl. Varghund & så dom små hundarna som Papillon, Dvärgspets , Japanese Chin & så toy/Dvärgpudlar..

sebb
0

PUDEL