Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1475 ggr
ingann
0

TREVLIG MIDSOMMAR!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig midsommar alla hundar och hussar/mattar!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

LillMalin
0

Tack! Det! Samma! ;D

ingann
0

#1 Händer det nåt kul i morgon då? Här ska vi duka långbord alla grannar och äta sill & potäter o sen grilla;)

Åskar o katterna kommer få varsin specialtårta av såna där små dyra matburkar *s*

/Ingalill

LillMalin
0

#2 Vet faktiskt  inte, men jag har ju föräldrar ledigt, dom är borta hela helgen! :)

ingann
0

#3 ahh.. men då kan ju du och Rico ha dunderfest;)

/Ingalill

Liss
0

Glad midsommar allesammans!:)

Imorrn kommer mamma och äter sill och färskpotatis med ecko och mig. Sen åker vi iväg till Lövsta slott och äter jordgubbstårta. Sen hem till mamma och grilla lax. Och efter de hem igen och fixa iordning mig för att gå på fest med två vänner:) Fullt upp alltså.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LillMalin
0

#4, jadå! ;) Försöker hitta nån som säljer sprit till oss, men det går inte så bra, vet du nån som säljer? ;) HAHA, nejdå! :) Vi ska vara såååå snälla så, det får väl räcka med saft! :)

ingann
0

#6 du kan få lite vin av mej;p sån som mina barn ska dricka *s* alkoholfritt med andra ord hehe

/Ingalill

ingann
0

#5 Hoppas du får riktigt kul;)

/Ingalill

LillMalin
0

#7 hihi, nejtack! =) Nöjer mig med saft som ser ut som vin, man får ändå den känslan! xD

Liss
0

#9 Du kan ju köpa vanlig cider i affären. Den som har 0,6% eller vad de är;)

LillMalin
0

#10, haha, ja, det är klart! ^^ Men jag dricker ingen alkohol, och kommer nog inte börja med det heller, anledningen är helt enkelt för att jag är kristen , tro det eller ej! ;)

Karmatarerskanise
0

#10 Det får man faktiskt inte köpa  när man är så ung.

GLAD MIDSOMMAR! (ja, jag envisas med att det är så man säer;)

Kleverin
0

#11 har varit nykterist hela mitt 26 åriga liv, åldern mellan 16-20 är värst. inte på grund av en själv utan för att folk tror att de kan lura i en spriten.. man känner den, tror mig!!! höll på att dö när jag tog natvarden i svenska kyrkan (är frikyrklig) det var ju alkohol i!!! Jag köper alkoholfritt på systemet, finare flaskor och ganska god saft som syrran säger.

själv ska jag nog grilla med syster, hund och mamsen..

Karmatarerskanise
0

#10 eller oj, den procenten vet jag inte, den är väl de lägsta man kan hitta :P Tänkre på lättalkohol. Men iaf, INGEN ALKOHOL, annars är man ett svål ;)

LillMalin
0

Svål? Vad är det? ska man brännas på bål? i en skål? hihih! :)

Karmatarerskanise
0

#15 ;) Svål.. haha ja du ;) kramis

LillMalin
0

#16, man kanske ska brännas på ett bål i en skål , men då är man lite snål! ^^

LillMalin
0

Jag undrar hu ett grillat får ser ut? Blir den svart då? Men om den är svart redan från början ? Blir den vit? Färgen kanske försvinner :O Tänk om färgen bara försinner, då blir den helt vit? Men får är väl vita? Men dom kanske inte har nån färg, dom FÅR aldrig nån färg, för dom är får. Men om får får får, vart tog då lammen ¨vägen? Dom kunde ju inte gå nånstans, dom var ju lama…det finns ju ett djur som heter lama…

l.a.m.a - l.a.m

ett lam är lam, men flera lam är lama…nej, fattar ingen ting.. *funderar*

ingann
0

Jag kan ju inte påstå att jag är nykterist men inte så långt ifrån iaf;) Det är jättegott att ta ett glas vin men för mig är det inte värt att vara utan min medicin en hel vecka för lite alkohol… så max 2-4 ggr per år blir det nåt att dricka;) men i morgon blir det ett glas vitt till maten…

/Ingalill

LillMalin
0

Jag är nykterist, visst är det trist? xD

LillMalin
0

Nej, nu ska jag inte sitta här och rimma mer, ska nog gå och lägga mig, Men det känns inge kul, det är liksom ingen som tjatar på en att man ska sova…nu är ju ingen ehmma heller, så  jag skulle kunna sitta här hela natten…men är det verkligen värt det? Nej, tror inte det…Gonatt allihopa, ha det gött…kram kram

// Malin (o)nykteristen! ;) (som vart hög på hundgodis) ;)

ingann
0

needå malin:) det är inte alls trist! utan väldigt smart;) tänk vad bra du mår när alla "fylleskallar" ligger bakfulla ;p

/Ingalill

LillMalin
0

Det är visst trist, man får nykterbrist, xD  Nej NU!!!!!!!!!!!! ska jag sova, hatar att få bestämma själv, inget funkar, kommer nog dö av svält den här helgen,

Hera, kom ihåg vilken låt jag vill ha på min begravning! ;)

ingann
0

Natti natt o sov sött!

/Ingalill

SparklingTindra
0

Om man inte vill dricka cider pga alkoholen så kan man ju dricka "äppeldryck med ciderkaraktär", alltså cider helt utan alkohol. =)

Anders 50
0

Man kan ha kul utan sprit…..

Fast det är dumt att chansa…..Oskyldig

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

LillMalin
0

Visst kan man ha kul ändå, det har jag varje gång jag sitter här på kvällen! ;) hihihi! =D

lena1
0

hät dricks ingen sprit alls, men det är rätt kul att kolla in dom som har druckit altför mycket av den varan:-), ha en fin midsommar allihopa!

fridaas
0

Jag har börjat festat nyktert, bara för att slippa må så dåligt dagen efter som man gör ibland. Men jag har lika kul ändå, om inte roligare :P

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

gejsa
0

Glad midsommar önskar jag med.

[Dezederia]
0

Tack det samma till alla :D

[Vargnatt-]
0

Glad midsommar på er :)

Liss
0

Neeh jag menar den där cidern som man t om ger småbarn alltså:P Den är ju typ 0.6% eller nått.. dem gröna flaskorna:)