Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 993 ggr
jmaard
0

Glöm INTE bort denna stackae

JAG ÄR SÅ ARG!!

lena1
0

länken funkar inte;-)

LillMalin
0

jag rekomenderar att inte gå in på länken, gjorde nyss det, det var en film där, men på hela sidan var det massor med porrbilder… Riktigt äckligt faktiskt…

lena1
0

va??? var det fråga om tidelag? eller annat?, i och så fall förstår jag inte varför den lades ut här.

LillMalin
0

Jag vet faktiskt inte, men det såg ut som en hund som skulle vara med på filmen..men det var massor med snuskbilder och sånnt runtomkring så jag stängde ner sidan och kollade inte på filmen..

Maddepadde
0

Grejen är att filmen handlar om "konstären" som tog in hunden från gatan och lät den svälta och bla bla bla.

Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

lena1
0

ok men då finns det ju redan en tråd om den

eja-53
0

Usch och fy!!! Att ingen stoppade det innan det var för sent.. Herregud.

lena1
0

7, läs gärna den tråden som redan är om denna hund, det finns annat att ta in innan man tar ställning till det;-)

LillMalin
0

Ja? Men vad har det med alla dom här nakna människorna då?

lena1
0

ja det kan man ju undra för i andra länken finns dom ju inte med

LillMalin
0

Håller med, tycker inte en sådan film hör hemma på nån sexsida för att vara ärlig-…

SaraC
0

Jag kommer ta bort länken. Jag var in och kollade och precis som LillMalin skrev kommer man till en sida med massor av porr.. Det känns inte rätt att vi har en sådan länk på sajten. Vill man läsa om hunden ifråga finns det ju redan minst två trådar om den. Länkar till dem här:

http://hundar.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=01d8bce4-feda-425a-9e57-2aa40d2a10ec

http://hundar.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=5a2e6bec-1183-42d8-bdb2-e25f13eacf1d

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

LillMalin
0

#12, Bra!  …

ingann
0

det är samma film som i den andra tråden med skillnaden att den här filmen ligger på en porrserver. de har lagt till denna text ovanför:

Starving and Dying Dog used as Art by a Costa Rican Artist

This supposed Artist chained the dog and used the dog as "art". He told everyone not to feed it, it suffered and died in the gallery. Who wants to tie this guy up and starve him and call it art? Anyone?

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

lena1
0

14 misstänkte det;-)

LillMalin
0

Och vad betyder det då? är inte såhär jätte bra på engelska! :P

lena1
0

16, samma sak som i förra tråden,att konstnären kedjade fast hunden, och använde den som konst, och att den led i galleriet,åsså frågar dom vem som vill binda denna hund, och plåga den till döds.

LillMalin
0

Snacka om hemskt! =(

ingann
0

#17 de frågar vem som vill binda konstnären och plåga honom på samma sätt som hunden;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

jmaard
0

När jag går in på den är det då inga äckliga bilder :/

Bara blank sida och filmen..

Huvva förlåt att jag inte var mer försiktig :(

jmaard
0

Äh lås denna tråd om det endå finns fler likadana!!

Tjohejs!