Gomorgon! :)
Hej på er! :)
Vad har ni gjort idag då? :)
jag har varit ute med hunden, håller just nu på att klicka in honom, nåt jag tycker går jätte bra. Han verkar fatta rätt bra, även om vi började igår kväll,..
Hur lång tid tar det innan dom är helt inklickad?
**Är din hund inklickad?
När annvänder du klickern?
Har klickern varit till stor hjälp inom träningen?**
Ha en bra dag! :D
Hej hej :)
Vi har varit på en liten morgonpromenad för nån timme sedan, och efter det har jag mest druckit kaffe och suttit här vid datorn och tagit det lugnt :)
Okej! ;)

Inte hunnit så mycket än. Vi har mockat i stallet och ätit frukost.
På eftermiddagen kommer en famlj och provrider min fjording. Efter det kommer en och tittar på stallplats.
Sedan ska jag ta med valpen och min dotter och åka på sommarfest på hundklubben. Det ska bli så kul. Det brukar vara god mat där också. Leka lekar osv. Där skulle du vara med Malin! :)
Klicker började jag med när vi tog tag i lydnanden med Ludde. Men jag höll bara på ett par ggr. Så jag har inget att säga om klicker.
Skulle varit roligt, men säkert för långt bort, sen är jag inte medlem där tror jag, eller jag vet inte! ;)

Haha nej, du är inte medlem. Det vet jag. :)
God morgon!
Tvättar till kl 15 
Men ikväll ska jag se matchen över några öl med kompisar
Ska vara hos min kompis Malin, så Eros får vara med sina kattpolare som numera har 4 söta ungar.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
God "morgon"…
Är hos pappa, första gången sen i februari och det regnar så man kan inte göra så mycket… -.-
Har tränat med jaktlabben, han är helt hysterisk och hans kondition är inget att skryta med… har gått runt med honom på gården och runt på stora gräsmattan för att försöka lugna ner honom… gick inget vidare med DEN saken dock…
Han har inte fått jobba/träna sedan i februari (när jag sist var här) förmodligen och han är rund som en jag-vet-inte-vad… -.-
Har även fotat hönsen och så de små kycklingarna som ska få göra gammel-tanterna sällskap. :) Finns två vita kycklingar, så oerhört söta är de! <333 De är mina har jag bestämt. ;)
Ska förmodligen snart ut till dvärggetterna, har regnat så jag har inte hunnit dit ut till hagen ännu. Men nu ska de få mat (de har snart skördat hela hagen) och så ska jag fota lite. ;D :D
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)