Ta oss i kragen!
Nu får alla skärpa sig här inne. Stämningen är så dålig att jag blir rädd. Nu får vi skärpa till oss, så Eros och de andra slipper leka ordningvakter!
Vad säger ni?
Håller verkligen med!

jag är inte så ofta här men jag håller definitivt med….det är tråkigt att det ska behöva uppstå bråk… det uppstår tjaffs ibland på andra grupper jag är med i och det är så tråkigt att behöva se… vi behöver inte tycka lika men vi behöver inte anfalla varandra….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Jag hoppas alla går med på ditt förslag Hera.
Vore skönt om alla kunde lägga gammalt groll bakom sig och se framåt istället. Jag är så trött på allt tjafs att jag inte orkar försöka säga till snart, har ingen lust att logga in ens.
Mvh / Sara, medarbetare
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Precis. Alla måste lära sig acceptera att alla tycker olika. Ingen är bättre eller sämre än någon annan, för alla är vi här inne för att vi älskar hundar.
Sen måste man också komma ihåg att inte ta något skrivet ord personligt. Det är så lätt att göra det över nätet, men ta allt med en klackspark så ska det gå bra. Det gäller bara att ALLA lägger manken till.
Eros; och så ska du verkligen inte behöva känna.
Hoppas nu att alla respekterar det du skriver Eros.
#5 Jag hoppas också det!
Förstör inte vår trevliga sajt!
Kan även tillägga att i fortsättningen blir det bara en tillsägelse i trådar med bråk och tjafs. Kommer det en enda kommentar i samma stil efter tillsägelse så kommer tråden låsas/ta bort.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Haha som vanligt är du ofattbar i dina svar. Inte märkt något?! Du är för snäll.
Tycker också att det gått för långt nu. Jag ska försöka att iognera allt elakt. Och själv skriva snällt. :)

Haha precis! Du är duktig på att undvika dom.
#9 That´s the way to go :)
Håller med;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja, det behövs verkligen en ändring!
Nästan obehaglig stämning den senaste veckan :S
Tillhör skaran som inte heller märkt av det… men även jag läser inte allt.
Väl rutet!