OT Lejonkram
Måste bara visa den här filmen som fick mig att gråta lite här hemma, blev så varm av att se den :).
Haha, gud så gulligt och maffigt! Jag var tvungen att kolla två ggr.
Först trodde jag ju att han sprang för att attakera- har inget ljud. Men så var de ju världens mysigaste återträff:D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#1 Jag är imponerad över att killarna lyckas hålla sig på benen när den där "lilla" kissemissen kommer springandes och hoppar upp mot dom :P
Men den gjorde mig så varm, känner ju igen det från när man varit borta från vovven, även om det bara är ett litet tag, och han får syn på en och kommer springandes och ofta hoppar han upp med framtassarna sådär också ^^
Naaw vad gulligt :)
Jag hade dock skitit på mig om ett lejon kom kutandes mot mig xD
Jag blev helt tårögd…(ja..jag e blödig..) Vilka goa kramar de fick, snacka om att inte glömma!!
Ja visst blir man tårögd! Vilken härlig återträff, det lyser lycka om killarna också !
Awh, hur mycket bättre kan det bli? :')
Men gud va hemskt, både för lejonet och dom, att killarna skulle åka därifrån sen… :'(
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

Ok nu har ni lyckats med något som aldrig hänt förr! Jag som inte är speciellt blödig och aldrig gråter sitter här och torkar tårarna. Snacka om en lycklig kisse
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Den är verkligen helt underbar, man blir så rörd!!

Underbart för mig att se. Har läst om Christian. Han var ett av de lejon som George Adamson återanpassade till ett vilt liv. Minns inte hur det gick för honom just nu, men kan kolla upp det i boken efter jobbet ikväll.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Vad kul att det inte bara var mig den berörde så :)

Guuud, sitter här med tårarna rinnandes, så härlig återträff! :')

Nice… Man blir riktigt rörd… Vilken känsla det måste va att få en sån kram….
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Kollade genom boken. Flera av Gereges lejon han arbetade på att få vilda god i början. De blev dödade av vilda lejon, en fick han skjuta då den attackerade människor. Christian levde vilt ett bra tag runt dem, men då han insåg att han inte hade en chans att etablera revir där, pga de vilda hanarna, drog han sig längre bort. Han hälsade på med allt längre intervaller, till han slutligen flyttade på riktigt till ette eget revir och valde att leva som ett vilt lejon utan kontakt med människor.
De t australiensare som bodde med honom i London hade köpt honom på Harrods!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
ska väl inte säga så här, som kille o allt, men jag fällde allt en tår
Den här videon ska jag spara o titta på när jag känner mig nere
Mer om Christian
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com