Haha, öronen är ju ursöta :) Tålig katt du har, gejsa^^
Helena

Ja, katten tycker det är kul. Fast han jamar till ibland när Bessie biter för hårt. Vi har ju 5 katter fast dom andra får hon inte röra. LIte svårt för henne att förstå det.
Men den som hon leker med är bara 8 månader så han är ju lekfull. Kommer tillbaka när Bessie inte kommer och vill bli jagad bla. Det är helt otroligt vad vilt det blir ibland. :)
Haha, dubbla signaler från katterna^^
Nice för Bessie att ha en sån kompis att leka med :)
Helena

haha!
jag gillade bilden i #0

Haha ja, ni skulle se det live. Det ryker nästan hår ju. Och ändå vill katten leka. Lägger sig på ryggen och väntar på henne.
I går satt katten i skottkärran i stallet. Bessie såg inte det. Så hoppade katten rätt på henne. :)
första bilden va ju störtskön!

Visst är dom roliga?!

Haha ligger dom och sover så där?

det är ju bara för gulligt med katter o hundar (speciellt valpar) ihop;)
så här ligger Åskar & Tut för det mesta;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#14 Meen gud såå söt! Ras?
#15 blandisar bägge 2 ;) Åskar är papillon/york och Tut är Brittisk korthår/maine coon…
/Ingalill
Hehe.. Roliga bilder med sjövilda djur :) Jag hoppas ju att min hund o katt kommer att kunna hålla sams :/
Likadant här hemma. Ecko far efter Mori(katten) och sen kommer Ecko med full fart tillbaka till vardagsrummet med Mori bitandes i hasorna:P Så ligger dem och tuggar på varandra och så språng iväg igen med varandra efter sig.
De är kul när dem går så himla bra ihop:) Vänner för livet.
[Bild- Mori ger Ecko en bitchslap!]
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#18/19 Men sååå söta!

Haha så sött!

#19: Hoppas att vår katt oxå kommer att vilja ligga och mysa sådär med vovven (som vi snart får hem).
#19 haha vad gulligt;) de ser ju hopväxta ut;p
/Ingalill

#24# Trodde att du bara hade en hund. :)

Nemen gud så söta bilder och djur ! =D
#20- 21 Hehe tack:) jag vet;)
#22 Ja de får vi ju hoppas:) De var ju inte frid och fröjd från början inte:P Fast de tog faktist bara fyra dagar tills dem låg sådär:) Vad var de för vovve då?
#23 Hehe jaa jag gillar svart/vitt;) De roliga är att båda har ett svart och ett vitt öra. De bara blev så:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
/Ingalill
Samma här hemma men jag får inte ta kort på dem :( för då slutar de… Det är som att de inte vill visa att hund och katt går ihop *hihi*
**MVH Cerrolyn
#16 Så söta båda två! Yorkar är ju farligt söta. Verkar va en trevlig ras dessutom :)
Jag verkar inte ha kommenterat dina bilder Gejsa, supersöta, första bilden är ju helt underbar! ^^

#30# Ha ha det märkte jag i går redan. Men tänkte att du gillar ju inte min shaffer så…..:(
#31 hihi, jo hon är jättesöt! Säg nån valp som inte är det? ^^

Haha precis! Finns väl inga som är fula.
#30 ja, jag är jätteglad att yorken slagit igenom så kraftigt (endast 18,5%) på honom för jag gillar dem;) han är dock 75% papillon (som oxå är jättefina) så jag trodde nästan han skulle få mer utseende av dem än han fått;)
Resterande 6,5 % är dvärgpudel som jag inte räknar då han inte verkar ha något från det…
/Ingalill

#27: Vi ska åka och titta på en ettårig liten blandrastik (Dolly) på söndag. Ifall kemin stämmer så kommer hon att få flytta hem till oss efter midsommar. :-) Elvis (katten) är en tvåårig innekatt. Kastrerad givetvis. Han har gått bra med hundar förut, men på sistone har han varit lite avvaktande efter att vi hade en hund på besök som trissade upp honom mycket. Han jagade honom och skällde på honom konstant. Men vovven som vi ska titta på nu bryr sig inte om katter, så jag hoppas verkligen att det ska gå bra! *håller alla tummar och stortår*

/Ingalill
#38 tydligen;p jag får nog räkna mig till snorisarna igen *s* de bad om leg när jag köpte cig i morse haha
/Ingalill
#40 tack för tipset;)
/Ingalill

Haha får väl gå för den här gången då. :) Tur att kerstin kommer hit och lättar upp stämningen här emellanåt. Har blivit så trist med en massa tjaffs nu. Var är Lottapotta då? Någon som vet?

#36: Ursäkta.. :-/

#43# Haha ska jag pm.a dig. Du kan väl göra det till mig så jag får hennes msn? Du vet ju att jag vill ha den. :)
#44# Ingen fara. Jag skojade mest. Är rätt duktig själv på att skriva i annat.