Äntligen.
En Korrekt Notis Hund vs hund
Dock tråkigt att det händer…
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Ja, fast det är ju inte så mycket att le åt tycker jag. Det är ju för bedrövligt att det överhuvudtaget händer. :(
Det bevisar ju även att dom andra notiserna är sanna också. När dom vet rasen skriver dom den i tidningen.

Nä knappast… Men de skriver ofta vad dom tror att det är..
Det är inte ofta tidningarna skriver vad det är för hundraser om det inte kan snarliknas vid något som säljer så att vissa kan få vatten på sina kvarnhjul å klaga på något att en viss ras.. Som dessa tycker sig ha rätten till att utrota.. Eller åtmindsånde se till att dessa bör munkorg och helst inte finns i sverige.
Och det är ju för hemskt om det står i ras beskrivningen ordet - Kamp… För nästa gång en schäfer biter kanske vi ska ta upp diskussionen igen, efter som det står -ska besitta mod och kamp.
Hälsn. Freke

Och allt detta vet bara du? Du är duktig som vet allt om journalisterna. :) Nog att jag vet att dom vill sälja tidningar men inte tror du väl på fullt allvar att dom säger till varandra att dom ska hitta på att det är en sorts kamphund när det är en annan ras, bara för att få sälja mer lösnummer.

#4 Har jag sagt det? att bara jag vet?? Nej… Men du läser tydligen inte tidningar eller vad är det för fel på/med dig??
Står det att det var en Kamphund eller trolig Kamphund eller Pittbull.. Så säljer det mer än vad den lilla notisen som stod i #0 inlägget..
Det är bara att söka på sesam eller vilken site som helst..
Det har inte stått ett skit om dom två attacker som varit här ute.. Där det är Schäfrar som bitit ihjäl en Mellan Pudel eller om den terriern som blev attackerad.. Inte en rad.. Men hade det varit en "kamp"hund då hade det stått..
Duktiga Mor Gejsa… Du har då alltid så rätt och är alltid så korrekt i dina uttalande, jag borde ju skämmas för att jag inte tycker som du ….. Dumma, dumma, dumma elaka och envetna Freke… Skäms på mig… Ja det gör jag verkligen.,… Oj vad jag skäms…
Hälsn. Freke

Du har rätt i det du skriver på din sida. Att du saknar empati med människor. Du beter dig väldigt barnsligt och olustigt. Undrar hur gammal du är? På varenda tråd är du på och hackar på någon stackars sate som inte skriver som du tycker.
Jag tänker härmed inte ens svara på dina inlägg. Eftersom du bara hittar fel när man svarar eller skriver och du tror alltid att det är en annan som har fel, inte du. Riktigt barnsligt är det.
2 för din info så ler jag åt att freke hade rätt inte åt det som stod, ta reda på fakta innan du yttrar dig.

Som sagt, tycker inte att det är något att le åt.
Nä, dags att låsa tråden kanske. Riktigt otrevligt faktiskt!

Ger vad vad jag får…
Och är 43 för övrigt, mer du vill veta??
Lås den bäst du vill…
Har inte ens börjat vara otrevlig.. Ger bara Min Åsikt som alla på talar hela tiden.. Och är inte intresserad av att alla ska ha samma åsikt men är intresserad av att folk ser mer än en sida, se saker ifrån Hundens sida istället för att klanka på att alla som har en viss hund har fel… Det är inte hundens fel att saker händer och fötter..
Hälsn. Freke

Suck! Lås den du. Detta är ju sanslöst.
inte ser jag någon andledning att låsa denna tråd, är det bara vissa som får kasta ur sig vad som helst, och räkna med att inte få andras åsikter hörda???,rena hets jakten för sjutton.
8, och som vanligt tar du in det som något negativt, tyckte vi hade pratat klart med varandra genom pm?

#12# Vi har väl inte pratat eg. Du har ju bara försökt att få mig att ändra åsikt. Min åsikt står jag för.
Alla trådar som det bara är skit och tjaffs i borde tas bort tycker jag faktist. Har ju även skrivit det fast inte jag skrivit i den.
13, en sak ska du veta att jag försökte inte få dig att ändra din åsikt!detta förklarade jag för dig också, däremot vägrar du ta till dig och acceptera andras åsikter, ta detta via pm,finns ingen anledning att det ska syra ner denna tråden också.

Du fortsätter älta samma sak. Har inte så mycket att tillföra dig. Och jag är inte ute efter att bråka som jag skrev i mejlet men du fortsätter ju i både mejl och här.
Jag skrev vad jag tyckte i en tråd och du tycker jag ska acceptera det du tycker. Är inte det att ändra åsikt på någon?
Tänker inte sitta här eller per mejl att tjata om samma sak med dig. Förstår inte än och gjorde inte då, vad du ville med dina mejl faktist.
16, men ge dig nu då om du inte förstår ren svenska, och jag har banne mig inte fortsatt på mailen sedan jag sade till dig att jag inte besvarar dina pm mera, så lägg av!

Du skrev nyss att jag skulle mejla dig. Och jag skrev att jag inte vill mejla med dig även i mejlen som du kanske läste. Ge dig själv. Förstår inte varför du är på mig hela tiden och hugger. Börjar kännas jobbigt faktist.
17, jag skrev också anledningen eller hur??, du tror inte jag tycker du är jobbig då?,nu besvarar jag inte flera påhopp från dig här
Jag har inte sagt nåt tidigare i bråktrådarna, men det här börjar ärligt talat bli tröttsamt. Nu är det bra många som tjafsar å förstör många trådar, riktigt tråkigt att behöva läsa det :(

#19# Ja, jag förstår inte vad det är för fel. Så fort man säger vad man tycker får man både mejl och skit i trådarna. Ska man sitta och ljuga här är det väl ingen vits att ha ett forum. Eller?

Har ni problem som ni inte kan lösa privat via PM så behöver ni väl inte låta det gå ut över alla andra som läser här också, har ni problem så kan ni väl antingen ignorera varandra eller kontakta sajtvärd/medarbetare för att få hjälp att lösa konflikten?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
21, det är redan gjort;-)

Hoppas det är färdigtjafsat nu. Jag är rätt ny här men jag är redan trött på tjafsandet. Funderar på att lämna forumet då man bara blir på dåligt humör av att läsa sånt här. Säkert fler som håller med mig skulle jag tro. Finner det ganska märkligt oxå att vuxna människor mellan 40-50 beter sig såhär omoget.
Nu får det vara nog!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar