Webshop
Nån som har länk till nån bra internetsida där de säljer hundsaker?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

teba.se
doggie.se
harligahund.com
vasttarnahandel.se
Vet inte om man får skriva så här har blivit tillsagd ang web butiker.Ta bort om man inte får.

jag skyndar mig väl på att länka så jag hinner kolla innan i så fall ;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#4 kul sida! måste ha en sån soffa till hunden som dom har där! =D

Jag kan tillägga att jag inte handlat från alla sidor som jag länkat till. Jag har köpt saker hos, hund-shop och djurmaxi och det har inte varit några problem med betalning eller med leveranser. Grand-prix har jag beställt saker ifrån men de har jag inte fått än.
#5 hehe jaa, dem har verkligen unika saker där tycker jag:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

kan nu tillägga att det inte heller var något problem med Grand-prix, fick mina saker för några dagar sen och är jätte nöjd
Är det bara jag som känner att dom flesta hundwebshopar inriktar sig på pråliga kläder och smycken och annan skit?
≧◔◡◔≦
#11 Vad är det du vill ska finnas istället då? =)
Pråliga halsband och sånt förstår jag att folk vill köpa, fast överdrivna kläder som t.ex. ballerinakjolar och bröllopskläder och klänningar gillar jag inte. Det är ju en hund och inte en barbiedocka. =P
#12 Hundsaker!, inte korvformade babykläder ;)
Gärna mängder med leksaker, borstar, böcker, rasprylar, aktiveringsprylar, rejäla läderkoppel/halsband…inte en nylonlina med strass dinglandes runtom.
≧◔◡◔≦
#14 Haha okå. =P Då vet jag. Men man kan ju ha saker som både är rejäla och strassiga.
#15 Det tror jag på först när jag ser det ;)
men hur länge sitter dom där stenarna kvar? på kläder, smycket etc trillar dom ju av.
≧◔◡◔≦
Det beror ju på hur dom är ditsatta. =P