Amos, shaffrar och poolen.

Som vanligt du inte förstått att shaffrarna är ödmjuka och låter din marodör få vara överst för att han inte ska bli sur bl a.
Sedan tycker dom nog att man inte ska bada i en stor vattenskål. Låt den där knäppa marodören få tro att han är smart så är alllt lugnt. :)

Muta, kerstin!!!!
snodde din idé om pool, har en lite större än din minsta pool. Nova älskar den, hon badar glatt och sedan lägger hon sig på mig när jag solar.. *ler* hon är rädd att jag ska bli överhettad annars. Tack för tipset!!!
nä, hon är bekymmrad, det märks.. först lägger hon sig tiätt brevid så hon känner hur varm jag är, sedan lägger hon huvudet på ryggen, riktigt nydoppat och gött.
jag badar lite ibland, fötterna. men man får passa tårna, det kan komma ett grässtrå flytandes över dem. och eftersom nova är en sådan renlig hund så fångar hon dem och äter upp dem. inge skräp i hennes pool inte!
Lärt Nova simma på riktigt förresten.. Det fungerade bäst med flytvästen på, då simmade hon relativt långt. testar utan den nästa gång, men hon verkar tycka det är lite obehagligt när hon doppar öronen. men hon har ju bara simmat tre gånger, så det är väl en vanesak. *ler*
Nä, god natt. Plocka in hundarn från poolen nu kerstinjo, de kan inte bada hela natten även om de vill. ;-)
Vart har " Nicki" försvunnit? Har hon så jobbigt med sina Schaffrar, jag förstår hennes " problem" xD
# 9 Det verkar som om du har en mycket förståndig hund. Vad är det för ras?
# 10 Det verkar som om "Nicki" skäms över att hon har shaffrar, två st. t.o.m. så det är antagligen därför hon håller sig härifrån.
Hon ligger antagligen hemma och suktar efter en go labbe. Tänk vad labbesugen hon ska bli när Amos kommer hem med en kärra full av priser..gif)

Haha hon är duktig på att spela teater, din dotter. Hon skäms för att du har en marodör därför är hon inte här längre. Men hon kommer snart det vet jag. Så fort du har fått din kärra med rosetter så vågar hon komma tillbaka. För då är du så stolt så du spricker.
Jag vill med ha en pool till Ecko!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#11 En labrador så klart, kan man ha nått annat??? ;-)

Labbeflabbe heter dom ju.