Aramis sommardag ^^
Så himla fin!!!
#7 Tack så mycket :)
Kul med nya bilder på vackre killen!
#0 Sådär gör Tjatte också, gräver lite i jorden å lägger sej, är väl svalt å skönt :)
#9 Tack :)
Jo måste vara något sådant, tur att han valde ett okej ställe att gräva på iaf :P. Sen ser det så charmigt ut när han kikar in och är helt brun på nosen efter att han grävt :P
#10 hihi, ja precis :) Jag badade Tjatte igår å sen gick han å grävde i rabatten å la sej, men han slapp ytterligare ett bad :D Men de va lite nervöst där ett tag, trodde han skulle bli en lerklump :S
#11 Haha så typiskt att göra det precis efter badet ^^
Gud vad mysigt det såg ut!
#13 Det var det! Så mysigt med massa småvägar man kan gå utan att träffa alltför mycket folk :) Bara gå och kolla på Aramis och fota :)

Härliga sommarbilder:)
Gud vad fin han är :)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
härliga bilder han är så fin den busen:-),jag bor ju i lägenhet,men jag har naturen skogar ängar hästar och allt bara rätt över vägen;-)
#17 Jo jag älskar verkligen att bo här :) Perfekt för både mig och hunden.
Tack ^^
#18 Tack :)
Mysiga badbilder! :))
#24 Tack :)
sååå sööt:-))
Det finaste sjöodjuret jag nånsin sett ;D
De ser ju så mysigt ut! Får hoppas att de blir av imorgon att vi åker till skogen och sjön:)
(Ska bara få min jäkla klippan soffa såld först)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#32 tack ^^
#33 haha tack ^^
#34 Jättemysigt och så uppskattat av Aramis! Kan tänka mig att det är riktigt skönt att få svalka sig i vattnet med all den pälsen :P
Han är så fin!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#36 Tack :)

Underbara bilder! Jag är lite nyfiken på Berner sennen. Kan du inte berätta lite om hur han är? Höjd, vikt, temperament. Jag har själv haft 2 Leonberger en schäfer och en blablabläfer(halv labb, 25% schäfer och 25% collie/border)
Själv står jag inför att köpa en Sankt Bernhardsvalp!
#38 Tack!
Skriver i din tråd om dreglande hundar om hur han är :)