Nya valpen!
Nu är det visserligen tre veckor sen han flyttade till hos, men eftersom jag inte skrivit nånting om honom förut så gör jag det nu.
Som sagt, för tre veckor sen flyttade lilla Garro hem till oss. En långhårig schäfervalp som nu är 11 veckor. En riktigt duktig liten krabat som sen han kom till oss aldrig har gjort ifrån sig inne! *peppar peppar*
Jättesöt är han, så liten jämfört med Pajas! Garro verkar ha jättefint temperament, och jag är så glad! Äkta valp lycka minsann!

Har du ingen bild på sötnosen? Jag är nyfiken!

Sitt inte där och håll inne på foto på sötisen…..
Då pjottersterar jag! 
Kramis
TinaH

Så söt liten krabat,trode det var en korsning först men nu när du sa att de var en långhårig shäfer ser man ju de*blind*;)..
Vilken tur du haft med att han inte gjort inne.
När jag fick min hund för många årsen,trode hon att inne var ute och ute var inne..eller nått sånt haha.
för gick vi ut med henne gjorde hon inte ifrån sig gick vi in pissade hon direkt hehe.

Åh! Vad söt den va då!!!! Jag vill också ha ju

Gud vad gullig liten valp. Lycka till med den!
Tack tack! :) Kommer att komma lite fler bilder senare, när jag kommer till rätt dator. han är ju nästan tolv veckor nu, dubbelt så gammal som på bilden i inlägg #3! Så det har ju hänt en del med honom nu. :D

Ja, dom växer otroligt fort dom små liven. Du får njuta så länge du kan att ha dom i famnen. Rätt som det är så är dom för stora.
Haha, ja han är nästan för stor att lyfta mer :P

grattis till den nya familjemedlemmen och lycka till med valpisen. Hoppas vi snart får se lite bilder på honom.