Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 658 ggr
lena1
0

OT,fotbolls snodd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det är väldigt jobbigt att vara maskot på lillhusses fotbollsmatcher, tur att man har matte att luta sig på:-)

SNODDEN

lena1
0

man måste ju kolla så dom sköter sig

lena1
0

godnatt matte nu får du spana själv….snarrrk….

AnneN
0

Vilka härliga bilder =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lena1
0

3, tack ja han var verkligen trött efter 2 timmars fotboll, men fick tokfnatt när allt var över;-)

SparklingTindra
0

Haha vad söööt. =) Jag hade då aldrig kunnat ta med min Tindra på en fotbollsmatch för då hade hon också velat spela. Hon är jättebra på att dribbla och på att stå i mål. =P

LillMalin
0

Rico är också duktig på att spela fotboll! :) Vu brukar spela, men han förstör  dom  bara:P

lena1
0

5,tack;-) snodden har varit deras maskot i ett par år nu, det enda jag behövde göra var att få honom att förstå att han inte kunde valla in sina hussar när dom var på planen och spelade i början:-)),bollarna struntar han fullständigt i :-))))), här är det gamla kepser som gäller, han har en hel låda full och väljer en för varje dag, så jag har ute och inne kepsar åt honom;-)

LillMalin
0

#7, hahah, va gulliiigt!! :D

lena1
0

8, tack ;-), och gissa vilket bestyr han har när han ska välja vilken han ska ha i lådan för dagen:-))

LillMalin
0

#9 , hahah! :) det kan jag tänka mig,. men hur ser hans favorit keps ut? ;)

lena1
0

den ute är militärgrön och den inne är ljusblå med ett flygplan broderat på, sonen fick den när han var mindreGlad

LillMalin
0

Vill han ha dom på huvudet?

lena1
0

nej han har egen brottningsmatch med dem bär omkring på dem kastar upp dom i bokhyllan lägger fint upp dem på rumsbordet (plockar bort dem när jag säger till honom)osv osv, ute älskar han att jag gömmer dom så han får leta upp dem överallt, under mossen hänger dom i träden osv osv

LillMalin
0

Hahha, han är rolig! :)

lena1
0

14 jepp himla klok-rolig hund;-)

LillMalin
0

#15, han är väl som sin matte?? ;)

lena1
0

16, haha ja eller hur:-)))